Alb vs negru

Găseşti orice pe net… am devenit comozi pentru că există minunatul buton „search”! E la îndemână…  Există forumuri… fel de fel… până şi jurnalul e mai comod să îl ţii pe net… Se infiripă prietenii pe net… se ceartă oamenii – tot pe net…

Singurul inconvenient ar fi lipsa contactului vizual permanent… să vezi tu ce exprimă faţa omului de lângă tine când îţi transmite ceva. Să-i vezi dragostea sau ura din ochi, vehemenţa sau lehamitea.

Până mai ieri eram o fiinţă în mare fericită. Aveam un cineva care mă făcea să zâmbesc sau să plâng, să mă bucur sau să mă înfurii, să-mi cuibăresc capul în piept şi să torc ca o pisică. Trecusem de faza cu „ce spune/crede lumea”, depăşisem tabu-uri… Iar acum e gata! Poţi să îi spui „moartă, îngropată şi cu pomana făcută” …

Explicaţii pe messenger… şi revin la contactul vizual… cum poate cineva să îţi spună că îi eşti drag(ă) şi în acelaşi timp să îţi frângă inima?! Nu vezi expresia feţei… nu ştii în ce măsură cuvintele sunt spuse doar aşa, de consolare…

Şi azi mai am o dilemă… care ar fi calea de mijloc necesară şi suficientă astfel încât liniştea unuia să nu fie fundamentată pe durerea celuilalt?!

13 thoughts on “Alb vs negru

  1. Pingback: Mere « Bursucel's Blog

        1. bursucel Autor articol

          E drept, puteam ieși în Piața Civică (e unul din locurile de referință din orașul meu) și cred că obțineam același rezultat (la capitolul vorbit)😀
          … mi-a prins bine scrisul … păcat că multă vreme am folosit blogul doar pe post de „loc de dat cu capul”…

          Apreciază

          Răspunde
  2. Aliosa

    @ Buna dimineata !
    Asa este :
    ” Gasesti orice pe net ” !!!
    Iar de vei intra pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/07/
    vei afla si gandurile mele despre INTERNET caci, nu-i asa,
    …………………………………………………..
    El ti-arata ce poftesti
    De stii s-apesi pe taste
    Si-apoi, tu poti sa zabovesti
    Peste intinderi vaste ….
    ………………………………………
    O zi minunata iti doresc caci a mea e super !!!
    Cu drag,
    Aliosa.

    Apreciază

    Răspunde
  3. gheorgica

    Poi sa-mi dau si io cu parerea.
    De problema asta am suferit si io
    Cred ca nu sunt inca lecuit. Este o forma noua de comunicare care pune accent mare pe sensul cuvintelor care rezoneaza in minte prin propria experienta. Unui om sensibil si invatat cu mai multi stimuli poate produce suferinte. Marele avantaj, departe de dezavantaje este ca poti avea ocazia sa cunosti creiere si persoane care altfel era imposibil. Fara tehnica asta imi este imposibil sa cred ca puteam vb cu Bursucel.
    Mai multe sanse aveam la loterie

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Apăi, deh… avantaje și dezavantaje! Tehnica asta e un cuțit cu două tăișuri perfect ascuțite – e bună pentru comunicare, dar la capitolul Relevanță e deseori nulă. Cum ziceam… lipsește acel contact vizual – nu citești decât cuvinte, nu vezi și limbajul non-verbal. Cuvintele pot zugrăvi un tablou înșelător deseori…😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. gheorgica

        poi asta este farmecul. Poiti dupa un timp sa-l vezi cu ochiul mintii. La capitolul asta femeile sunt mai agere. Pana sa descopar bloguiala, am bantuit pe un site de socializare unde toti vor sa se insoare si toate sa se marite si eu nu. Am patzit una buna dar nu o zic aici ca nu gasesc culoarea rosie

        Apreciază

        Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

