…life goes on…

Ascult radio mai nou, să nu-mi spui că e un nou mod de manipulare… ascult ce hotărăşte altcineva, un playlist prestabilit nu de mine… în fine – am scuza că dacă nu-mi place, dau vina pe cel care a selectat ordinea😉

Life goes on… melodia asta mi-a amintit de începuturi – nu, n-am ascultat-o niciodată într-unul din momentele de referinţă, dar e o melodie puternică, nu?!

Am mereu impresia că te cunosc de-o viaţă, că stăm de-o veşnicie împreună şi că timpul parcă s-a oprit din goana lui nebună… şi totuşi?!

2 thoughts on “…life goes on…

    1. Bursucel Autor articol

      Era Radio Swiss Pop…🙂
      Nu mi-am ales niciodată hainele în funcție de trend și la fel am făcut și cu preferințele muzicale. Nu audiența m-a atras, ci calitatea muzicii pe care o difuza. N-aș fi putut cârcoti neam la niciuna din melodiile ascultate, din contră – nu m-aș fi dat dusă din localul în care am auzit prima dată playlist-ul. Grav, dacă te gândești că bieții angajați de-acolo aveau și ei case de onorat… unde mai pui că erau așa de de treabă, incât n-ar fi folosit în ruptul capului măturoiul ca să ne trimită acasă.😆

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

