Miss Pettigrew Lives for a Day

… sau la ce te poate împinge disperarea…🙂

Să nu spui că e ciudată alăturarea „disperare – smile” – asta e impresia pe care mi-a lăsat-o mie filmul.

Nu-s snoabă şi nu alerg după filme cu actori consacraţi neapărat, dar de regulă fiecare film bun pe care l-am văzut a avut măcar unul… ei bine, nici unul dintre actori nu mi s-a părut cunoscut.

Mai ciudă îmi e că după ce am isprăvit de văzut filmul şi am vrut să văd în ce filme a mai jucat Frances McDormand, am avut surpriza să constat că e chiar o actriţă cu un palmares bogat, plus un Oscar (cea mai bună actriţă/1997/Fargo) – aşa că mi-am zis „să-mi fie ruşine!”.

Revenind… poate povestea pare un picuţ trasă de păr (prea multe coincidenţe… sau  sunt eu subiectivă), dar are un tâlc aparte. Aş adăuga ceva şi despre coloana sonoră – jazz, fireşte! – care pe mine m-a încântat, plus faptul că am reuşit să văd filmul cap-coadă…

În concluzie, dacă vrei ceva relaxant – gen dragoste & comedie – merită să sacrifici o oră şi jumătate!😉

Grăiește, nu-i bai!

