The Curious Case of Benjamin Button

„Adaptare după o poveste scurtă de-a lui F. Scott Fitzgerald” – aşa e prezentat pe Wikipedia… Scurtă-scurtă povestioara, dar eu am văzut filmul pe 2 cd-uri… în fine, trec peste – o poveste destul de ciudată şi captivantă! Păi unde s-a mai întâlnit ca un om să se nască bătrân şi să întinerească pe zi ce trece?!

Dacă aş avea vremea necesară, aş citi şi varianta originală… mă interesa dacă personajul era atât de „aşezat” şi înţelept aşa cum mi-a lăsat mie impresia în film… pentru că rar mi s-a întâmplat să văd un fiu care trece cu uşurinţă peste faptul că a fost abandonat de propriul părinte.

Sau poate de vină este Brad Pitt – varianta tânără a lui Benjamin Button. Apreciez pentru a doua oară naturaleţea pe care o dă personajului (spun a doua oară pentru că iniţial m-a „prins” cu rolul din „Meet Joe Black”).

Şi cum fiecărui film de dragoste îi trebuie musai doi protagonişti, Cate Blanchett e desigur alegerea optimă!

În fine, mie mi-a plăcut filmul, n-am adormit…😉

13 thoughts on “The Curious Case of Benjamin Button

  1. Mirela

    Eu recunosc cu rusine ca am adormit la Benjamin, a fost atat de luuuung incat n-am mai rezistat. O sa-l revad precis si o sa rezist atunci (sau il reiau de la jumate, ca sa fiu sigura😀 ) Dar din ce inteleg, au mai facut si altii boroboata asta ? :))
    In schimb, pe Joe Black l-am vazut si revazut fara sa mi se para prea mult, Brad e acolo frumos cum numai in Troia l-am mai vazut. Si nu ma da pe spare fizicul actorilor de obicei, dar daca e, ce naiba sa mai zici ?
    In „Joe” e si Sir Hopkins, alt motiv serios sa stai ochi si urechi😉

    Apreciază

    Răspunde
          1. Bursucel Autor articol

            Mi-a fost teamă ca vreun răspuns să nu dea apă la moara cuvintelor cuiva iar… Toate se plătesc în viață, zic eu. Când pui pe un taler al balanței aurul tăcerii, nu poți elimina probabilitatea ca pe celălalt taler să nu se cocoațe plumbul dorului. Mă doare avalanșa reproșurilor la adresa unor acțiuni pe care tocmai cel care mă acuză le-a întreprins. Socot că nu e drept…

            Apreciază

            Răspunde
            1. Mirela

              Ce coincidenta, mi s-a intamplat nu demult ceva asemanator, un fel de „atacul e cea mai buna aparare”, iar armele folosite sunt exact acuzatii pe care eu oricum nu vroiam sa le fac, dar a vrut sa previna. Mi se pare infantila faza. Ei, noi sa fim sanatosi, nu lasa durerea respectiva sa te afecteze prea mult. E greu, stiu, dar incearca🙂 Si fireste ca nu e drept, dar ce mai e drept de la un timp incoace ?

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              Se pare că în unele situații doar infantilismul te poate târî… Uneori am îngăduință pentru un așa comportament, alteori… Orice are o limită a toleranței, Mirela.

              Apreciază

            3. Mirela

              Da. Plus ca nu faci cuiva chestii nasoale daca iti pasa de persoana aia, eu asa stiu. Deci, dace le face inseamna ca nu da doi bani pe nimic, ceea ce evident te face sa tragi concluzii…. si o linie. Oricum, femeia e cea care trebuie sa orienteze mersul lucrurilor, si daca foarte multe tolereaza tot felul de chestii, atunci probabil ca oamenii au „de unde alege”. Teoretic doar, ca altfel nu stiu exact cu ce se aleg. E foarte simplu. Si chiar daca doare macar ai scurtat tortura, ca tot nu se schimba nimic si tot ala era finalul.

              Apreciază

    1. Bursucel Autor articol

      Meet Joe Black… ehe, am văzut filmul ăla de n ori – a fost prima dată care am spus de azi sunt fan Brad Pitt! Și-a jucat magistral rolul…
      P.S. Filmul îl alesesem tocmai pentru greul Anthony Hopkins.😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Mirela

        Eu in Troia l-am remarcat, pana atunci am ignorat crezand ce a doar un papusel si atat…. dar nu, e si actor valoros. Der Sir ce sa mai zic, e intr-un mare fel, ca asa e cand te nasti cu har si il mai si cultivi dup-aia. Oameni care iti fac viata mai frumoasa, nu-i putin lucru.

        Apreciază

        Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

