Las’ să vină sfârşitul lumii! ;)

Nush ce am avut azi, dar rotiţele mi s-au învârtit pe un subiect mai vechi… Anul 2012… 2014… 2nnn… de parcă ar mai conta cifrele?! Poate unde în ultima vreme mi s-a făcut lehamite de ceea ce se întâmplă în jur…

În fine, azi mi-am zis că n-ar fi aşa mare tragedie prea-vehiculatul sfârşit al lumii… hmmm, ştiu că pare cinic ceea ce spun, dar prea au luat-o razna toţi! La tot pasul dai de oameni pentru care bunul-simţ e ceva abstract… în ultima vreme am constatat că trebuie să stai mereu cu ochii în patru – se găseşte unul care să te „lucreze” când îţi e lumea mai dragă, altul te ameţeşte cu minciuni sfruntate, chestii facute cu bună-ştiinţă sunt puse pe seama „nevinovatei” neatenţii, treaba făcută de mântuială este ridicată la rangul de „hard work” care trebuie musai platită cu bănuţi (şi nu puţini) că – deh! –  şi-a jertfit omu’ preţiosul timp pe altarul muncii… e plină lumea de încurcă-lume!

Poate e doar o impresie de moment, dar chiar e nevoie de o reaşezare a lucrurilor… altminteri nu prea văd cum s-ar regla lucrurile de la sine, că pe baza conştiinţei… nici o şansă!

Ciudată resemnare! Dacă e să mă gândesc bine, nu regret probabilitatea de a veni sfârşitul lumii şi pentru mine. S-ar rezuma la dispariţia frustrărilor legate de muncă, de viaţa socială (cu o groază de laturi inexistente în ultima vreme). Logica îmi spune că ar trebui să-mi doresc să dispară „cauzele” care au provocat „efectul”. Dar sunt destul de realistă să-mi dau seama că nu se vor schimba alţii doar pentru binele celor puţini care mai au fărâma de conştiinţă. Apoi nu cred că ar fi o tragedie pentru careva prezumtiva dispariţie a unei persoane incomode.

Deci, nu mă sperie sfârşitul lumii actuale – nu azi, nici mâine sau oricând se va hotărâ să vină – mai ales dacă rezultatul va fi o altă lume, infinit mai bună.🙂

6 thoughts on “Las’ să vină sfârşitul lumii! ;)

        1. Bursucel Autor articol

          Îi scump uleiul ăsta de la bunica, așa zicea o tanti de la ISMB, venită în audit obligat-forțat…:mrgreen:
          fie, o să pun deoparte bănișori pentru ulei – una-i să aprinzi o candelă colectivă, alta-i să strici bunătate de lumânărele parfumate pe nenorociți. Unde mai pui și timpii de aprindere…🙄

          Apreciază

          Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

