Paris…

Ştiai, nu-i aşa?! Ştiai că o să spui cuvântul magic „Franţa” şi că gândul mă va duce la Paris… Că o să mă apuce nostalgia… şi că o să tânjesc după zilele liniştite când îmi părea rău că ziua are doar 24 ore şi că trebuie să tai din ea 8 ore pentru somn.

Am promis că revin şi nu-mi pot da seama totuşi de ce nu am făcut-o. Mi-au plăcut oamenii – etichetaţi drept reci şi nepăsători. Eu i-am văzut doar ca pe nişte oameni de treabă, prea ocupaţi cu ale lor probleme ca să mai aibă timp să privească peste gardul vecinului. Deşi întotdeauna m-a fascinat istoria Franţei, deşi m-au încântat locurile pe care le-am văzut, tot nu m-am întors. Şi ciudat – nu m-am întors doar din cauza muncii, ştii prea bine. Probabil mi-ar fi prins de minune o pereche de palme care să mă trezească la realitate! Am lăsat Viaţa – cu toate bucuriile ei – să treacă pe lângă mine. Şi am ţinut strâns de mână Munca. Să nu care cumva să fugă!😀 N-are logică, dar e al naibii de adevărat! Iar azi am nostalgia piaţetei pline de artişti din Montmartre… regretul caricaturii pe care trebuia să o pun la loc de cinste. Teoretic nu e timpul pierdut… doar că acum mă întreb dacă Măria-sa Munca va fi de acord să se desprindă. Mereu găseşte un pretext să mă ţină lângă ea.

Mais… les jeux sont faites, monsieur. A bientot!😉

2 thoughts on “Paris…

  1. gheorgica

    Si eu am nostalgia Parisului. Pentru un oras asa mare este foarte bland. Cultura isi spune cuvantul. Cred ca parizienii sunt cei mai culti oameni. Cineva imi spunea ca si japanezii dar pe ei nu ii stiu. Micul Paris este coleric,salbatic si isteric. Dar are si el farmecul lui Poate ca obiectivele tale nu sunt cele dorite si atunci munca ocupa tot timpul. daca muncesti fara sa iti faci o bucurie chiar sa revezi o zi un loc este o pierdere. Uite ce nebunie am facut io. Soata mea la fel Tre sa cumparam aia sa facem aia si asta inseamna sacrificii. Am reusit sa stranga niste bani FSN(fara stirea nevestei) Am luat si banii de concediu si seara am spus ,,maine la 6 pleaca avionul la Viena. Daca nu te scoli plec singur,, si am lasat biletele pe masa. Nu a zis nimic. La pranz eram in Viena si beam cafeaua vestita
    Am stat doar 3 zile atat am rezistat dar mi-am satisfacut nebunul din mine

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      He he… Te îndemn la trăznăi acum – să-ți mai pui în așa încurcătură nevasta, că garantez că amintirile legate de escapada asta nu le va uita nici când veți fi în baston!🙂
      Bravo ție c-ai făcut un așa ceva frumos FSN…😎

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

