Before sunset

Îmi amintesc de copilărie – se mai întâmpla să nu am chef de lecţii, poate unde consideram eu că am muncit îndeajuns şi că ar trebui luată pauza… sau poate era doar lenea… În fine, acelea erau momentele în care aş fi făcut orice altceva decât teme! Se pare că peste ani am păstrat obiceiul şi iată-mă azi căutându-mi o ocupaţie… oricare alta decât frunzăritul hârtiilor.

Fireşte că am găsit! Film… N-are importanţă că e continuarea (sau poate completarea?!) lui Before sunrise – film să fie! De când au apărut seriile 2…3… ale unor pelicule de succes, mi-s cam circumspectă. Majoritatea „continuărilor” m-au dezamăgit. Dar tot mi-am asumat riscul de a da peste ceva plictisitor.

Eh, n-a fost chiar aşa… adică – prima parte nu m-a mai captivat într-atât, dar per ansamblu trebuie să recunosc că a fost ok. Ea – Celine – a fost privilegiata de data asta… a avut aceeaşi fervoare… ba chiar aş putea spune că scenaristul i-a adăugat un plus de şarm.

Deci n-am pierdut nimic!😉

2 thoughts on “Before sunset

Grăiește, nu-i bai!

