what can i do to make you love me?

… asta e melodia care rulează acum pe swiss pop…

…probabil ar trebui sa schimb multe… inclusiv scurgerea timpului. În concluzie, nu prea am ce face…

Nu despre asta voiam să scriu…

Întâmplător azi stau cu Otto… aşa că am stat în camera Alexei şi m-au năpădit amintirile.  Oricum asta s-ar fi întâmplat odată şi odată, nu?!

(Mă zăpăceşte swiss pop… parcă ţine morţiş să ruleze melodii ştiute – scrise de tine în memoria telefonului şi căutate apoi acasă )

Ziceam că Ale a plecat la plajă la Constanţa şi stau cu Otto… camera ei îmi aminteşte de multe, de o perioadă frumoasă şi tulbure în acelaşi timp. Posibil să fie un exces de sentimentalism, deseori excelez în aşa ceva…

Cert e că îmi e dor de tine al naibii de tare, îmi lipsesc teribil de multe… ar fi o listă prea lungă să scriu ce îmi lipseşte…

Aaaa … nu mai scriu! E ca un fel de conspiraţie swiss pop… because …

Grăiește, nu-i bai!

