Retrospectiva

Mi-ar plăcea să nu am parte de perioade în care să nu ştiu ce anume să fac, încotro s-o apuc… Mi-aş dori să cunosc măcar o persoană care să-mi poată spune că nu ştie sentimentul de derivă, lipsa de idei, de perspectivă…

Mdea… mereu condiţional-optativ. Şi interminabilele puncte-puncte.

În fine, deriva asta mă împinge mereu către lucrul de mână. I-aş fi spus creaţie – sună teribil de bine cuvântul ăsta –  dar mă abţin, având în vedere că a mea contribuţie e minimă.

Mă rezum acum doar la a colora postarea asta cu „bombonicile” mele.

One thought on “Retrospectiva

  1. Un suflet

    Aprob…ori de cate ori sunt suparata, ma indrept catre raiul meu cu ate, hartie de quilling, margele si alte nebunii care imi coloreaza viata. Parca atunci cand pun cap la cap anumite lucrusoare reusesc sa ma desprind de viata cotidiana, de suparari si de sentimente.
    De crosetat nu ma prea pricep, am incercat de cateva ori si m-am lasat pagubasa…

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

