Stabilitate

Faleză… M-am aşezat cuminte la o masă, am comandat o cafea şi l-am văzut pe El. Nu ştiu de câtă vreme mă privea, dar când mi-a văzut zâmbetul a venit hotărât la mine. Fără frică. De parcă mă ştia de cum a făcut ochi. Un ghemotoc de blană gri şi ochi albaştri. Cum să nu îi zâmbeşti?🙂

Nu-mi mai e frică de pisici, nu mă mai sperie gândul gheruţelor neprietenoase pe pielea mea… şi m-am jucat în voie, amintindu-mi de toate ghemotoacele care mi-au colorat existenţa la un moment dat.

Mi-a prins bine. Dar mi-a şi dat de gândit. Am realizat că pentru mine o pisică înseamnă stabilitate. Că m-ar obliga să rămân acasă. Să nu mai plec brambura prin lume.

Altă provocare, altă alegere! Dar mi-am promis că va veni şi vremea unei alte Puff…

Grăiește, nu-i bai!

