Tocuri

„Blugi şi adidaşi/tenişi… mă fac chestiile astea să mă simt teribil de confortabil. ….. Într-atât de tare încât 3 cm în plus la un toc de pantof îmi pare că e o adevărată chestie de curaj (în ce mă priveşte). Un calvar în toată puterea cuvântului. Mă simt de parcă aş călca în străchini…”

Cam aşa îmi expuneam pledoaria contra tocurilor azi.

Pe de altă parte, deh… Trebuie să dau dreptate părţii adverse.

„Tocurile sunt un atribut al feminităţii. … Şi sunt ca mersul pe bicicletă. … „

„Nu pot” este expresia pe care încerc să o elimin din vocabular. Aşa că de azi experimentez mersul pe tocuri. Până mă satur de ele.😀

TocuriSursa Foto

 

3 thoughts on “Tocuri

  1. bursucel Autor articol

    PS2 Joia viitoare ajung la Starea Civilă… aş mai avea totuşi ceva vreme de exersat,
    (Am obţinut însă dispensa pentru blugi si tenişi!😉 )

    Apreciază

    Răspunde
  2. bursucel Autor articol

    PS3 Azi urăsc tocurile. Îmi dau o stare de disconfort. O zi întreagă pe tocuri e ilustrată perfect în „suferă baba la frumuseţe”.😀

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

