Restart

Prea multe bagaje. Răvășite. O să le răstorn pe rând și o să le reașez. Abia după voi fi cea de dinainte. Important e că le-am pus cap la cap și a ieșit într-un final Desenul. Cel pe care îl tot schițam inutil. Al meu era plin de ștersături. Plin de găuri și linii inutile. Ceva urât. Și pe mine urâțenia nu mă poate bucura. Mai repede mă întristează.

Nu sunt complet împăcată cu mine însămi. Nu mă mai mint. Am realizat că de fericirea mea sunt eu responsabilă. Nu altcineva. Și nu-mi mai este frică nici de perfecțiune, fiindcă am aflat că nu o voi atinge niciodată. Și nici nu-și are rostul.

Important e că am ieșit din buclă. Obosită, șifonată, cu n reproșuri la adresa mea din parte-mi. Dar am realizat că sunt totuși un om cu bune și cu rele. Că fericirea se află în mine, nu în mâna altcuiva. Și că nimeni altcineva decât eu însămi nu îmi poate lua sau da așa ceva.

2 thoughts on “Restart

Grăiește, nu-i bai!

