Vise

Prea dese prezențe. Prea multe piedici puse somnului. Mă tot întreb care parte a subconștientului poate fi influențată de o persoană plecată Dincolo. Și până când?

E atât de ciudat! E ca și când ar aștepta ceva… ca și când mereu ar avea ceva de transmis. E ca un semnal de alarmă în continuă activitate. Asta mă obosește… așa am rămas nopți în șir trează. De teamă să nu mai visez. Acum mă încăpățânez să dorm. Pe bucățele măcar. Să-mi fur odihna, fiindcă simt că mă slăbește pe zi ce trece. Nu mai contează cum adorm… îmi vreau somnul înapoi… cap-coadă, fără prezențe. Aș prefera să visez flori și fluturi, nori, cer, curcubeu, ocean… orice ar putea fi frumos… nu aceeași și aceeași persoană la nesfârșit…

Mi se pare absurd…

Grăiește, nu-i bai!

