Pact cu D.?!?

Așa zi trebuie musai memorată! Ziceam eu ceva cândva de „piaza-rea”, materializată sub forma lui D.?!?

Ei bine, azi mai că nu am mers de mânuță cu ea! Ba mai mult… i-am admirat minunatul automobil (din interior) și am … savurat cafeaua împreună (în semn de eternă împăcăciune și pentru celebrarea victoriei împotriva dihaniei BCR care ne-a pus pe drumuri pentru 2 amărâte de carduri). Pe principiul „dacă-i bal, bal să fie!”…

Timp în care am aflat că:

1. Știe poporul că mi-s singură (via FB sigur, am verificat și am luat măsuri numai ce). Iar el – în calitate de purtător de cuvânt al mulțimii – a ținut să precizeze că pot conta oricând pe sprijinul lui (din bun-simț am refuzat politicos așa ofertă generoasă).

2. Climatul economic din țărișoara asta îi cam la podea, de-l calcă băncile cu bocancu’ (așa că am avut parte de un periat la adresa dorului meu de ducă pâââână hăt departe; recunosc că periatul ăsta m-a facut involuntar să-mi încrucișez fix 2 dește pe sub masă).

3. Legat de 2 strâns – cică dacă vrei să nu te mai frece la cap cu telefoanele zelosul funcționar de la bancă, amenință-l că te sinucizi! (testat numai ce și pare că funcționează, după lunga tăcere instalată la celălalt capăt al firului).

4. Lumea îmi simte lipsa și abia așteaptă să mă hotărăsc să ramân definitiv în Românica (asta era cam in dezacord cu 2, dar oamenii sunt deseori confuzi în afirmații, așa că m-am mulțumit să întorc un zâmbet de curtoazie).

5. Prezența mea a fost într-atât de benefică, încât trebuie reeditat evenimentul. Cu precizarea clară „cafeaua de dimineață”… (nu m-am umflat in pene, pe cuvânt!)

Într-un final ne-am despărțit cordial…. Slavă Domnului! Sau poate… Doamne ajută?!

2 thoughts on “Pact cu D.?!?

Grăiește, nu-i bai!

