Wake up!

N-am șanse! Nu cu Otto…

După țopăieli, scânceli, papuci plimbați prin cameră în semn de protest, îi musai cazul să reacționez. Nu mai spun „Mi-e somn, Otto, lasă-mă încă un pic!”… Mă ridic doar mecanic. Știu că e vremea Plimbării de Dimineață…

Și începe monitorizarea… Cred că e printre puținele dăți când baia îi este loc drag. Nu iubește apa și sigur nu pricepe de ce trebuie să irosesc timpul sub duș. Garantez că periuța și pasta de dinți sunt chestii inutile în mintea lui. Dar e răbdător. Și mai ales înțelegător. Ceva gen „Fie, pot fi mărinimos și azi cu tine!”. Ieșirea din baie cred că e partea lui preferată. Ultimul nod la șiret e siguranța plecării. Iar mâna mea întinsă către lesă…

E deja un ritual. Care are ca încoronare bucuria lui Otto. Cred că asta e partea care îmi place cel mai tare…

Nu mi-am închipuit niciodată pe vremea când era puiuț că-mi va fi tovarăș de plimbare. Sau că voi ajunge să îmi doresc o casă, o grădină, un loc de joacă doar în perspectiva unui Otto fericit. E o altfel de trezire…

Otto & Ale

 

7 thoughts on “Wake up!

Grăiește, nu-i bai!

