I’m back!

Când am hotărât să plec spre București aveam dubii. Dacă mai iubesc sau nu ceea ce făceam înainte. Dacă se mai merită, dacă nu cumva pauza luată m-a rupt de o îndeletnicire care mi-a cam furat ani buni din viață…

Și după o jumătate de zi mi-am dat seama că sunt lucruri care mi-au plăcut întotdeauna de fapt. Să descâlcesc. Să mă joc cu cifrele. Să îmi iau provocări…

Pentru că trebuie să dau dreptate cuiva care îmi spunea azi: Ca să ai satisfacții, trebuie să fii artist în ceea ce faci!

Am ajuns să îi dau dreptate și omului care m-a făcut să mă încăpățânez să fur meseria. Chiar pot. Și acum nu mai văd îndârjirea de a mă opri din desăvârșirea studiilor decât ca pe o revoltă în fața munților de hârtii pe care trebuia să îi înfrunt din dorința unora de a-și limita obligațiile. Lehamitea provocată de cei care tratau cu superficialitate subiectul.

Aici am găsit oameni plăcuți, care nu au avut șansa mea. Aceea de a practica la modul real ceea ce înveți în facultate. Eterna poveste a formei fără fond. Am găsit deschidere și bucuria că am acceptat invitația Și asta mi-a readus zâmbetul.🙂

4 thoughts on “I’m back!

Grăiește, nu-i bai!

