Excepția…

Știu că trecerea anilor schimbă oameni și sentimente. S-au făcut n statistici pe tema asta. S-au emis teorii cu carul. Iar despre excepții s-a afirmat întotdeauna că există tocmai ca să întărească regulile…

Iubesc excepțiile. Chestiile diferite de ordinar, de clasica rutină, de eternul tipar.

Iubesc surprizele plăcute. Schimbările în bine mă fac să privesc oamenii cu alți ochi, să las scepticismul la o parte. Să las în urmă amintirile urâte. Asta nu presupune să le uit, ci doar să suprapun peste ele pe cele frumoase. Uitarea ar lăsa cale liberă repetiției și nu mai e loc de așa ceva.

Iubesc să văd că nu ai uitat ce nu îmi place.

Iubesc încăpățânarea cea nouă cu care îți pledezi cauza. Și consecvența în a-mi aminti că dacă zâmbesc e soare, chiar dacă plouă!

Iubesc că-mi apreciezi prietenia și că-mi respecți principiile, că nu-mi contești deciziile, oricare ar fi ele.

Iubesc că în sfârșit mă înțelegi…

Prima bilă albă după nu mai știu câți ani de gafe… asta da realizare!🙂

Grăiește, nu-i bai!

