Perseverență

Mai nou mi-s fericita posesoare a câtorva zeci de desene făcute special pentru mine de un pitic tare haios. Flori, fețișoare vesele… de la creioane colorate a trecut la acuarelă și glumim noi că vom deschide galerie…

Ce-mi place teribil de tare la piciul ăsta e Perseverența. Și dorința de a face un Ceva și mai frumos de fiecare dată când Critica (adică eu) strâmbă din nas că nu ii place lucrarea – nu contează cât timp îi ia… reface tema de câte ori e cazul, până obține verdictul favorabil. Răbdarea asta cu care îmi pândește zâmbetul… mă face să cred că tagma celor care se ghidează după sintagma merge și așa a mai pierdut un membru…🙂

The road to success is always under construction…

Grăiește, nu-i bai!

