I Feel Pretty

Mi-s incorigibilă! Nu e prima dată când mi se întâmplă asta… și pot garanta că nici ultima…😀

Nu știu cum se face, dar de câte ori sunt oarecum în impas simt nevoia să ascult Bad Day. Mai bine-zis, să văd videoclipul… partea cu desenatul în special. Asta mă ajută să văd partea plină a paharului…

De la Daniel Powter până la Natalie Wood e mare distanța. Dar nu se pune, vine la pachet cu starea (așa că iar mi-s îngăduitoare cu mine și click mai departe…). Apoi… Bingo! Am dat peste o secvență din Anger Management… știu că mi-a plăcut filmul ăsta din prima!

… cred că e cel mai frumos zâmbet furat din ultimele 24 ore!🙂

3 thoughts on “I Feel Pretty

Grăiește, nu-i bai!

