Simply You

Uneori când lucrez opresc muzica. Să nu pățesc exact ca acum…

Cineva îmi spunea că muzica pe care o asculți te definește la momentul respectiv… acum a fost aleator (sau poate Așa trebuia să fie)…

Dimineață playlist-ul a fost victima unui fel de ruletă rusească. Am întors capul și am plimbat ușor cursorul mouse-ului peste listele cu muzică. A câștigat iar Secret Garden… Let it be! (Hmmm… ziceam că victima a fost playlist-ul… posibil sa nu fie chiar așa, ci chiar eu însămi, dar ce mai contează?!) E regulă în ultima vreme ca peste zi să nu schimb eu opțiunea de dimineață

Pentru că azi mi-am permis luxul să-mi scurtez șederea la birou în favoarea plecării în necunoscut (da-da.. Bucureștiul îmi este chiar necunoscut și fiecare primă plecare spre o părticică din el e o adevărată aventură) mi-am promis că voi recupera acasă lucrul lăsat baltă…

Daaaar… lumina e slabă (cred că mai slabă decât mine :D), iar muzica…

Melodia asta parcă mi-a picurat lacrimi în suflet… e prima data când o percep ca pe o tristă declarație de dragoste… No hope, just resignation!

și iar mi-e dor

P.S. Am oprit muzica și mi-am luat în serios promisiunea.🙂

One thought on “Simply You

Grăiește, nu-i bai!

