De-ale Iernii

Brăduți deformați?! Nici vorbă!🙂
O postare minunat colorată… păcat că nu îi putem savura în direct…

Cat's kitchen

Fursecuri fragede

Acum doua seri , cand am facut acesti biscuitei , nu am fost prea incantata de felul in care au iesit , si cand spun asta ,  ma refer la aspectul lor  , nu la gustul lor. Imi doream niste braduti frumosi , insa , la momentul acela se pare ca era prea departe de mine aceasta dorinta  .A doua zi insa , parca i-am vazut cu alti ochi  si chiar ma gandeam ca acesti  braduti merita  sa-si faca aparitia pe blog intr-o prezentare plina de culoare ; ) .

Sper din suflet sa va placa bradutii mei deformati !!! : )))))

Biscuiti fragezi cu pudra matcha

Reteta aceasta este de pe blogul Delicatesa culinara, blog pe care l-am rasfoit la sugestia Amei pentru Provocarea secreta de luna trecuta .

La aceasta reteta eu am adaugat pudra matcha deoarece am ales sa fac braduti . iar acestia trebuiau sa fie verzi , nu ?…

Vezi articol original 279 de cuvinte mai mult

Grăiește, nu-i bai!

