Tarte aux courgettes

O altă variantă a unei rețete de suflet… De-ai ști tu ce bucuroși erau băieții mei când o găteam!🙂

Cat's kitchen

Se pare ca ne indreptam iarasi spre sfarsit de luna , iar eu incep sa disper ca am lasat sa fac totul pe ultim moment !!! Si cand spun asta ma refer la provocarile la care particip cu mare drag in fiecare luna , si pe care sper sa nu le ratez vreodata !!

Aceasta postare cred ca stiti deja ptr ce provocare este , iar daca va faceti ca nu stiti , va reamintesc eu !! Este pt  Ama , care in fiecare luna ne provoaca sa rasfoim cate un blog din care sa ne alegem o reteta , iar apoi sa o preparam.Mie , in aceasta luna mi-a revenit sa rasfoiesc blogul „All day cooking ” ,blog cu o multime de retete care mai de care mai gustoase .Initial am vrut sa aleg sa fac o salatica , nu de alta , dar pe caldurile astea m-am…

Vezi articol original 454 de cuvinte mai mult

2 thoughts on “Tarte aux courgettes

Grăiește, nu-i bai!

