Zăpadă

5 ore de bântuit prin zăpadă, pe munte, cu inevitabila abatere de la traseu! Tipic știu eu cui…😀

Poze și iar poze… oameni frumoși, locuri frumoase… e a doua oară când îmi doresc o cabană în pădure!

E ciudat să lucrezi urgențele la munte… zăpada de afară mă trage de mânecă să îi acord atenție! Ninge iar – frumos, liniștit…ne pregătește, cred, covorul curat pentru mâine.

Am fost norocoși… Cât a durat explorarea noastră am avut parte de o vreme superbă!

Ar trebui să fac o rugăciune de timp frumos și pentru ziua care vine…😉

Bușteni dimineața

Grăiește, nu-i bai!

