Mere

Sincer, nu mi-a trecut o clipă prin minte că existența unui(unor) articol(e) parolat(e) pe blog poate deranja pe vreunul din vizitatori. Cred că nu e singular cazul, n-oi fi eu deschizător de drumuri la capitolul ăsta…

Aș putea asemăna postările cu niște mere, de exemplu… Înainte de a le pune pe tavă, la îndemâna musafirilor, le triezi… Vrei să îi bucuri cu ceva bun, frumos – asta e ospitalitatea până la urmă – ce nu trece testului lași deoparte… Și mai ai dreptul să pui ceva deoparte, special pentru o persoană…

Ca orice om am/am avut problemele mele (e inevitabil, dar cred că tocmai existența lor a fost acel șut în fund care m-a forțat să fac necesarul pas înainte). Și cum prietenii mi-i vreau zâmbitori și cu cât mai puține griji au fost rare cazurile în care mi-am permis să le pun în cârcă și gărgăunii mei. Pe vremuri am avut un jurnal pe care, în marea-i curiozitate, mi l-a citit mama… nu mi-a plăcut deloc chestia asta… Dar deh, trebuia cumva să scap de gânduri… și așa a apărut prima postare .

Doar că pe parcurs am realizat că blogul poate fi ceva mai mult decât un loc pentru golirea sacului cu întrebări și frustrări… Și că e ideal ca fiecare articol să fie acea poveste care îți umple ochii de zâmbet.🙂

13 thoughts on “Mere

  1. Adynis

    Nu am înţeles niciodată treaba cu jurnalul aşa cum nu înţeleg ideea de a scrie într-un loc public ceva ce nu vrei să fie văzut. Mă gândesc eu că astfel de gânduri ce nu vrei să fie văzute de nimeni ar putea fi scrise şi într-un document text salvat pur şi simplu în calculator şi oferit doar persoanelor apropiate în caz că vrei să vadă doar anumite persoane acel articol.

    Lăsând la o parte acest mic detaliu, eu îţi recomand să nu îţi pui mintea cu fiecare şi să faci în continuare cum crezi tu. Că la urma urmei, lumea e rea şi fie că eşti bun sau rău, vor exista mereu persoane care să găsească ceva rău în tot ce faci.
    PS: Dacă tot scrii articole cu legătura la alte conturi sau pagini (gen: „după cum v-am zis pe facebook zilele trecute”.. care facebook ? cititorul care nu te cunoaşte de unde va şti la ce făceai tu referire pe fb), ar fi indicat să scrii şi pagina cu articolul/postul respectiv sau să postezi pe lateral un link permanent către pagina ta de facebook.

    Sărbători fericite !😀

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      De cele mai multe ori soluțiile le găsești din mers. Uneori sunt bune, alteori perfectibile…
      Nu-mi pare rău că am optat pentru blog pe post de jurnal… Ani la rând pe pagina asta am intrat doar eu și încă vreo 2 persoane…
      În fine, trimiterile la link le fac doar dacă gândesc că merită și că nu prejudiciez cu nimic autorul articolului. Eventual atașez o poză (că tot ai adus vorba de facebook).
      Sărbători frumoase și ție!🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. clauclaudia

    Şi mie îmi place să-mi scriu gândurile…pe unele le țin secrete, pe altele nu. Este treaba mea ce fac pe blogul meu. Aşa că îți recomand să nu-ți pese prea mult de ce zic alții și să faci aşa cum te „taie inima”. Mie îmi place să citesc gândurile împărtășite ale oamenilor, dacă sunt la vedere le citesc, dacă nu…nu.
    Ma bucur de cunoștință.🙂

    Apreciază

    Răspunde
  3. Mugur

    1. Mi-ai deschis o nouă perspectivă, a parolelor pe anumite articole!
    2. În tinerețe am renunțat la a mai scrie în jurnal, pentru că mama le citea. Am și aruncat astfel de jurnale, pe care le regret astăzi, căci am pierdut din amintirea emoțiilor de atunci! Regret și pentru că erau scrise într-un mod aparte, pe care nu-l mai pot regăsi astăzi.

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

