Ce-ai zice de… O aventură galantă?

Nu știu dacă mayașii au avut dreptate în a previziona sfârșitul lumii… o să aflu cu siguranță mâine!

Mâine… cuvântul ăsta a sunat ca un fel de amenințare ani de-a rândul… am trăit cu speranța și spaima lui,  iar azi îl aștept cu nerăbdare. Ironic, nu?!

În ultima vreme am tot cerut Adevărul. L-am revendicat și l-am oferit la rându-mi. Nu mai conta cât de șubredă e craca sau cât de amară se zice că e cucuta. Dacă e bal – apăi bal să fie! N-am mai vrut în preajmă nici fețe chinuit binevoitoare, nici complezență, nici cuvinte spuse doar să liniștească.

Nuuu, nu mi-s o singuratică! Doar că eu văd toată bucuria vieții prin zâmbetul sincer cu care te întâmpină cei ce-ți sunt alături. Nu vreau îmbrățișările protocolare de ambasadă…

Azi îmi e iar dor de tine, Ale! Mi-aș dori ca mâine să fiu acasă… chiar și cu perspectiva unei ciondăneli stupide pe seama cine știe cărui subiect ridicol.

Și uite… dacă reușesc să-ți smulg un zâmbet cu asta…

… zâmbești atât de frumos!🙂

Grăiește, nu-i bai!

