11 thoughts on “Despre Pisici și Sentimente

  1. lafeeblanche

    *˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    _██_*˚°。°/ ♥ \*˚°。°*。°*★ Îți doresc ★*°˛
    (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____ °* Un Crăciun Fericit! *°.°
    ( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.*./______/~\ ♥ Un An Nou Fericit! ♥*
    (…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田❤|門|╬╬╬╬╬ *˚°。★˚*˚°。★
    Cling!
    La Fee Blanche, Contesă de Chou-Fleur

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Frumos tare, Contesă!🙂
      Îmi dai crezare au ba, dar mă impresionase minunea asta într-atât încât intrasem pe Domeniul Dumitale să dau binețe…😉
      Acum, că tot am parte și eu de minunăție, așează, rogu-te, mulțumirile mele în cufăr, că-s trimise cu drag! >:D<

      Apreciază

      Răspunde
            1. lafeeblanche

              Așa, și esti vitează! Atunci tu ești Ileana Simziana, zâna sapiențială! Cling! Suntem deja mai multe fete la taifas! Ne-am culcusit in vîrful baldachinului și așteptăm balul! Cling! Hai și tu!

              Apreciază

            2. bursucel Autor articol

              Mi-s eu mai greu de urnit, dar de data asta fac excepție! Așa că o să ignor încă preț de măcar o oră teancul de dosare! ;))
              Yupiiii, fac trăznăi deja, Zână! :))

              Apreciază

Grăiește, nu-i bai!

