Motivație

Scriu pe fugă – pauză de cafea plus… nu mai spun ce!😀

– Ai sacrificat Crăciunul pentru muncă???

– Nu! N-am avut ce sacrifica.🙂

E o diferență între a mă lăsa dusă de val și a hotărâ ce e mai bine pentru mine. Îmi pot permite să dau din când în când skip…

Apoi… Dacă e să mă gândesc bine, Spiritul Crăciunului mă ghidează tot anul – dăruiesc doar pentru că îmi face plăcere, zâmbesc pentru că e setarea mea by default, îmi amintesc mereu că a fi bun nu e o rușine și că merită să fiu așa, chiar cu riscul de a primi catalogarea proastă.

Nu vreau să mă schimb… Nu vreau să mă privesc în oglindă și să nu-mi placă persoana pe care o văd – ar fi cea mai mare pedeapsă pentru mine. Dar îmi pot permite să renunț la unele lucruri sau evenimente prestabilite, funcție de prioritățile mele – îmi rezerv dreptul ăsta, chiar cu riscul de a fi judecată greșit de alții.

Uite… m-am trezit conștientă că este alegerea bună. În fond, îmi place ce am de făcut. Și-mi respect opțiunea de a fi altfel. Mai bine plină de contradicții – cam așa ziceai că mă pot defini…

P.S. Poți crede că melodia asta îmi sporește cheful de muncă?😛

Grăiește, nu-i bai!

