The Perfect Song

Nu e plăcut să te guverneze în același timp Lenea și Somnul… e chiar supărător!

Toate sunt trecătoare pe lumea asta – mi-am zis eu în semn de consolare pe la prânz și am așteptat liniștită să îmi treacă… la urma urmei cât poate să dureze?

…😀 …

Ei, da! Uite că au rezistat… zi mai neproductivă decât asta nu știu dacă am mai avut… o spun cu părere de rău, gândindu-mă că totuși până să îmi beau cafeaua de ora 9,00 aveam planuri mărețe pentru azi (nu le enumăr că ar fi inutil, frustrant, jenant, etc…).

E obositor să fii leneș… e deranjant să fii somnoros… dacă te lași dus de val, e de rău!

N-am stat cu mâinile în sân, am căutat soluții pentru anihilarea stărilor dăunătoare (pe cuvânt!):

1. Cică scapi de lene prin 7 metode. Ar mai fi de luat în seamă și opinia lui Cristi Pavel. Or fi poate ajutătoare metodele astea altcuiva… starea nu mi s-a îmbunătățit cu nimic, ba din contră – am căscat și mai abidir ca după o luuuuungă și obositoare zi de muncă fizică…

2. La partea cu somnul, părerile sunt împărțite. Văd că e boală destul de grea, de vreme ce n forumuri dezbat problema. Am optat până la urmă pentru ușoara epuizare și m-am resemnat, n-are rost să mai caut… Starea e clar trecătoare, pot să sacrific până la urmă o zi!

M-am îndopat cu iaurt și fructe, am bântuit pe net… Și ca să anihilez remușcările mi-am luat doza de indiferență.🙂

P.S. Revăzându-l pe Bob Geldof mi s-a făcut dor să văd The Wall… și mi-am zis că ar fi vremea să mai ascult un pic de Pink Floyd… parcă nu-mi mai e așa de lene!😉

4 thoughts on “The Perfect Song

  1. Cristi Pavel

    Regulă clară din psihoterapie: dacă omul nu vrea să se schimbe, cam orice încerci e în zadar.

    Dacă vrei să scapi de ele, găsești singur o soluție.

    Dacă nu vrei suficient de tare și doar ai impresia că vrei, găsești singur motive pentru care nimic nu funcționează.

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Corect, găsești în cele din urmă o soluție doar dacă vrei cu adevărat.
      Cert e că starea asta, dăunătoare altminteri, e un fel de rău necesar – dă un pic de compasiune față de leneșii veritabili.😀

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

