Mr. Nobody

 

Un singur fulg de zăpadă poate înclina frunza unui bambus

– proverb chinezesc –

 

Viața pe care o trăim în prezent e rezultanta alegerilor făcute de-a lungul timpului… bune sau rele, deciziile pe care le luăm ne fac fericiți sau din contră.

E drept, câtă vreme eziți, totul e posibil… Și cel mai greu lucru de făcut e să găsești alegerea perfectă!

Fericirea – acea stare după care tânjim, alergăm, ne agităm s-o obținem, facem eforturi disperate s-o păstrăm – e uneori condensată într-un singur cuvânt, de cele mai multe ori substantiv propriu…

… Am revăzut azi Mr. Nobody…🙂

5 thoughts on “Mr. Nobody

  1. Cristi M.

    Nu stiam filmul, asa ca o sa-l urmaresc…imi place trailer-ul…:)
    Proverbul chinezesc o sa-l imprumut si o sa-l public pentru ca imi place mult. Apropos, ti-am mai spus ca imi place cum scrii, nu ? :))

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Filmul ăsta mi-i tare drag… Mi-a plăcut pur și simplu. Și la fiecare vizionare i-am descoperit noi fațete.🙂
      Cât despre scris… acum că mi-ai zis că-ți place… m-am umflat în pene și mi-au crescut cornițele. :))

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

