VladWebdesign și Campania BlogAwards

Web-design-Brasov-Vladwebdesign1

E mult mai simplu să scrii liber, fără temă impusă… cuvintele curg altfel parcă… Una e cerința și alta e imboldul!

O să fac totuși o excepție astăzi. Tema impusă o voi privi ca pe o favoare de suflet.

La capitolul web design nu mă pricep, e drept. Dar interacționez de fiecare dată când accesez un magazin online sau vizitez un site. Și recunosc că mă întorc de fiecare dată când sunt mulțumită de anumite aspecte. Accesibilitate, viteză de încărcare sau grafică… simplitatea navigării pe respectivul site… Apreciez simplitatea pentru că paradoxal este tare dificil de realizat. Și mai știu că în spatele fiecărui website e o muncă destul de complexă. Știu sigur că este așa, am avut ani buni alături o persoană pentru care munca asta era teribil de importantă…

Astăzi trebuie să vorbesc un pic despre ceva legat de web design brasov . Prima impresie a fost de ușor sobru. Lucru firesc, altminteri. Fără înflorituri, strict și la obiect. Mi-a plăcut banner-ul cu egalitatea Site-ul de prezentare: cheia spre succes… Parafrazându-l pe Descartes oarecum, poți spune „sunt de găsit pe internet, deci exist!”…

În pofida netului meu cel execrabil, am reușit să le vizualizez oferta fără să bat mărunțel din buze. Servicii de optimizare web și SEO. Și în materie de web design – magazin online, site de prezentare, site personal, forum și cărți de vizită. Fiecare secțiune prezentată la modul concis, cu exact numărul de cuvinte necesare.

Am vizualizat și portofoliul. Magazinele online au funcționat la click, e drept că s-au încărcat mai greu, dar știu cu siguranță că vina nu le-a aparținut lor. Mi-a atras atenția pagina web a  Transilvania Tours, deh, tot cu gândul la ducă mi-s! Are câteva secțiuni încă în lucru, așa că o să mai dau o raită pe-acolo să văd care le vor fi propunerile pentru 2013.

Revenind… încă nu m-am hotărât să-mi fac un site de prezentare personală, dar mă bate gândul să fac o cerere de preț web design pentru cărți de vizită. Poate așa îmi fac un drum la Brașov!😉

P.S. Am aflat de această campanie susținută de  BlogAwards de pe blogul Nota de Subsol

10 thoughts on “VladWebdesign și Campania BlogAwards

  1. Pingback: Ajuta BlogAwards si iti dau domeniu GRATIS « Nota de subsol

    1. bursucel Autor articol

      Cert e că dacă e să mă gândesc la ceva nou, e Brașovul… must see… de fiecare dată când am pomenit sau m-am gândit la orașul ăsta mi s-a întâmplat ceva deosebit.🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. Pingback: Raport de campanie « Nota de subsol

  3. Pingback: Sfarsit de campanie… “7 dintr-o lovitura” « Nota de subsol

  4. Pingback: Castigatorii campaniei “Promoveaza BlogAwards.ro si produsele Allview” | Blog Awards

Grăiește, nu-i bai!

