Vis de aprilie

Uneori trebuie să ne tragă cineva-cumva de mânecăca să ne amintim de locuri deosebite…

Într-o lume în continuă mişcare, preocupaţi să ne ducem la îndeplinire planurile de viaţă, uităm să visăm… Sau eu cel puţin aşa păţesc – când am rapoarte, situaţii de lucrat nu mă sfiesc să-mi prelungesc programul de lucru. Probabil trebuia să lucrez la un strung sau ceva de genul greu de cărat acasă și de continuat munca.😀

În februarie 2009 eram încă în Tulcea. Prea prinsă… așa că am ratat inaugurarea Acvariului. Apoi, de fiecare dată când se ivea vreo invitație, găseam o scuză și mă eschivam elegant. N-aveam vreme! Și replica Lasă, e bine ancorat acolo – nu fuge, cu siguranță! era consolarea că odată și odată o să merg să mă conving de toate cele povestite, parcă înadins să-mi facă în ciudă că tot las vizita asta de azi pe mâine. Culmea e că treceam aproape zilnic pe lângă el!

Abia în aprile 2011 i-am călcat pragul… și asta la insistențele piticilor mei – Hai să vedem peștii!… Sincer, n-am regretat un minuțel petrecut acolo. A durat ceva vreme pelerinajul nostru printre 27 bazine – căminele celor peste 50 de vietăți acvatice. Ar fi trebuit imortalizată fiecare clipă de bucurie a lui Ioan. Fiecare exclamație de uimire a lui Matei. Și strângerea puternică de mână a lui Ioan la apariția Rechinului din filmul 3D pe care l-am vizionat în cinematograful Acvariului. Am fost mândră de mine atunci… Luminițe de bucurie luceau în ochii năzdrăvanilor mei.🙂

Păcat că am rătăcit pozele de atunci…

Mulţumesc Silence’s Blog ! Cel de-al doilea videoclip postat de tine m-a făcut să visez la o după-amiază însorită de aprilie…🙂

2 thoughts on “Vis de aprilie

    1. bursucel Autor articol

      Ștefan, „vina” îți aparține în totalitate… Acum, de exemplu, după ce mi-am amintit episodul ăsta, încă mă bat cu ezitarea de a-mi suna piticii… mi-e dor și oarecum teamă de vocile lor…
      Se vede treaba că era bună acum o margaretă!🙂

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

