19 thoughts on “Solitudine

  1. lafeeblanche

    ӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ BEAUTIFUL Dear FRIEND!!! ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)
    ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•°*”ᵃˡᵖᶤ°•.ƸӜƷ•°*””*°•.ƸӜƷ•

    Apreciază

    Răspunde
          1. lafeeblanche

            Eh, am asa o stare de puf de papadieeee!
            Nu ma pot ancora si nici nu vreeeauuu! Asa ca daca sunt aeriana, mă comport în consecință!
            Sunt ♥´(¯`♥´¯)..♥
            *****` •.¸.•´……♥ ♥ჱܓ ჱܓ ჱ* ჱܓ * ჱܓ ჱܓ* ჱ

            Apreciază

            Răspunde
            1. bursucel Autor articol

              Aaaaa… vreau și eu așa o stare până nu mă obișnuiesc cu mine – cea de-acum… simt că prind rădăcini pe stâncă și nu-mi cade bine…

              Apreciază

            2. bursucel Autor articol

              Cred că trebuie să sufle Cineva mai tare, dar nu-mi mai găsesc cuvintele să îi spun asta. Cred că nu se mai cuvine…

              Apreciază

            3. bursucel Autor articol

              Cred că mai repede nu mai văd rostul – unele lucruri se fac, altele ba. Încerc să fiu înțeleaptă. Ții minte cum se termină romanul clasic? Personajul care își permite o nebunie sfârșește prin a-și aplica el însuși pedeapsa. Aplic și eu soluția – așa e mai… elegant.😉

              Apreciază

            4. bursucel Autor articol

              Daaaa… dar compensez… cred ca trei ore m-am învârtit peintre mărgele, accesorii pentru mărgelit… am ratat pregătirea cinei și am optat iar pentru sardine cu grefe… Colorez, adică!😀

              Apreciază

Grăiește, nu-i bai!

