Cu gând la Câmpul de Maci

Colorez… frumoase rânduri, superbă imagine!🙂

intrenoaptesizi

 

393104_320879168027882_1736966477_n

Bună dimineaţa! sora mea!

 

 

Trezită din nesomn, aşa întrenoapteşizi, mi-am vizitat sora mai mare şi am găsit-o înflorită. Trăia într-o grădină şi adunase pe lângă ea soarele, culorile primăverii şi verii, toate la un loc! Cum reuşise nu ştiu, dar erau atâtea flori încât am simţit cum mă transform, cum mâinile mele devin frunze, cum părul meu se împleteşte petale, cum de atâta frumos zeci de fluturi roiesc în jurul meu!

Bună dimineaţa! sora mea,  mai mare, e aşa frumos şi înflorit la tine, încât m-am trezit floare!

Vezi articol original

Grăiește, nu-i bai!

