Tema de gândire

Iar nesomn… și iar net de două parale… Accesarea reader-ului mi-a pus la grea încercare răbdarea. O las pe mâine și duc la bun sfârșit gândurile de ieri. (Ar mai fi și povestea cu rodiile… Diana, știu că am promis-o, dar hazul de necaz încă n-a doborât starea de jenă pe care o resimnt de fiecare dată când îmi amintesc episodul cu pricina!)

Scriam ieri…

Aproape de sfârșitul programului, a apărut și domnul învățător al lui Mihăiță cu temele pentru acasă. Piticul a lipsit azi de la ore, dar asta nu l-a absolvit de îndatoririle pentru ziua următoare.

Nu putem fi toți artiști – așa mi-am spus, privind cu un ochi al naibii de critic desenul-temă pentru acasă  pe care-l terminasem – că n-am pic de inspirație pentru o astfel de trebușoară…😦

Nu vă pripiți să mă judecați… Nu fac parte din categoria mamelor care scriau tema pentru acasă în locul fiică-sii. Am ocupat un timp, pe vremea când eram tânără-tânără, scaunul de la catedră. Știu foarte bine care este rolul și importanța temei pentru acasă. Doar că a trebuit să recunosc până și eu că era un… mănunchi de teme – matematică, scriere și desen. Plus că deja stabilisem ieșirea în lume, destinația Carrefour-Ikea-Băneasa. Când se apucă Mihăiță de desenat, nu-l mai oprești! Și are talent piciul – mi-a decorat pereții actualei camere cu fel de fel de fețișoare hazlii!🙂

Recunosc – a funcționat interesul poartă fesul! În schimbul desenului făcut de mine am obținut promisiunea unui set de desene pentru camera cea nouă, plus timp pentru cumpărături. Nu m-oți pune la zid pentru asta…

Desenați o pădure veselă, cu un pârâu, 3 broaște, 2 copaci (fiecare având 7 frunze), 5 păsări, 4 fluturi, 3 albine… cam așa suna enunțul. Cifrele îmi sunt a doua natură – cred că o să țin minte multă vreme cantitatea elementelor obligatorii…

Se vede treaba că nu am mai desenat la modul serios de muuuult timp. Pentru broaște, păsări și albine am apelat iar la prietenul Google… Am pierdut șirul mulțumirilor. Mai ales pentru că am câștigat admirația piticului-artist per total, dar în special când a dat nas în nas cu broaștele de se bălăceau în pârâu…

În fine… gândurile așternute aici au fost iscate ieri seară de unul din multele e-mail-uri primite de la avocat.ro. Și oarecum am fost de acord cu mesajul articolului. Desenul făcut de mine era un fel de tema de pe locul 3. Pe primele două locuri tronau scrierea și matematica. Esențiale, nu? Vorba bunicului – de nu știi să scrii și să socotești, e vai de capul tău! Și nu-l contrazic, dar… recunosc – rar am întâlnit cazuri de școli în care creativității să i se acorde importanța cuvenită (scot din discuție școlile cu profil artistic)…

Încerc să închei într-o manieră optimistă… gândesc că, de vreme ce e tras semnalul de alarmă, se mai poate îndrepta ceva!🙂

P.S. 1 … și să nu uit – să știți că în lipsa-mi, domnul învățător a spus că i-a plăcut desenul meu – da, știe că eu mi-s autorul, dar a dat dovadă de înțelegere, scap de urecheală de data asta, mai ales că am respectat cerințele!😀

P.S. 2 … musai, rămâne de făcut poză desenului! Și de inserat aici… Măcar pentru broaște!😉

P.S. 3 … musai de cerut aparatul foto de acasă… 😀

Tema cu broaște

5 thoughts on “Tema de gândire

    1. bursucel Autor articol

      Ești norocos, să știi… Tocmai pentru că e răbdătoare încerc să nu uit ce am promis!🙂
      Cât despre desen… abia aștept să pun mâna pe caiet!😀

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

