De ce nu?

De când mă știu mi-a displăcut aglomerația. Nu-mi plac camerele înghesuite, înțesate cu mobile – parte utile, parte inutile… Nu-mi place îmbulzeala din mijloacele de transport… Nu-mi plac magazinele superaglomerate… Nu-mi plac cozile… Am avut parte de fiecare chestie enunțată la capitolele astea și de fiecare dată am căutat alternativa de ameliorare a disconfortului…

Cozile… aici a fost cumva mai greu. E mai dificil să previi asta! Ani la rând am făcut haz de necaz, spunând că am scăpat de faimoasele cozi la produsele alimentare de dinainte de revoluție și am dat peste cozile la declarații. Era o adevărată nebunie alergarea pe ultima sută de metri… Îmi pierdeam cumpătul și exersam număratul până la 10 când vedeam că persoana din fața mea se multiplica de cel puțin 3 ori, că, deh, prietenia face multe, inclusiv un loc înainte la coadă! Mai nou, interferarea cu mediul informatic a fost de ajutor – ai varianta transmiterii pe cale electronică a declarațiilor. Te costă serviciul, dar merită!

Vineri îmi povestea al meu coleg de birou că a făcut un drum inutil până la Impozite și Taxe. Doar veni, vidi, că de vici nu s-a pus problema – era coadă! Chestie normală în perioada asta, dacă îmi amintesc eu bine… I-am spus ceva de genul Nu te enerva inutil, poți merge altădată și poate ai noroc!.

Acum am altă variantă de răspuns…

Cu sigurantă, va fi încântat de alternativa asta!🙂

Grăiește, nu-i bai!

