Wunderbar!

Mi-am făcut aseară o bucurie – Lacul lebedelor, în interpretarea Polinei Semionova și a Baletului din Zurich. Varianta 2009. Nemțească.

În materie de balet recunosc drept lideri rușii. De astă dată am fost curioasă să văd viziunea coregrafului, varianta asta se voia modernă și inovatoare. N-aveam nimic de pierdut – coloana sonoră n-avea cum s-o schimbe!

Știi cum e când ai parte de ceva frumos? Ți se umple inima de bucurie, ochii îți lucesc până se fac lac și îți inundă fața cu un maaaare zâmbet!🙂

Ce îmi place la Youtube e faptul că îți oferă n variante ale aceleiași teme. Uite! Aceeași poveste – alți protagoniști… de data asta asiatici…

Păcat că nu am găsit o înregistrare mai clară…

… Danke schon! Wunderbar!…

Grăiește, nu-i bai!

