Fantasy

Mi-a trecut prin dovlecel o trăznaie de genul maneliștii au câteva chestii în comun cu rockerii – iubesc viața, băutura și femeile frumoase… Apoi am realizat blasfemia… Să pui alături categoriile alea e curată nebunie! Doar pentru că vecinii mei iar mă … fericesc cu de-alde copii minune sau cum i-o mai chema??? Așa că am adăugat fuguța …la standarde diametral opuse.

Păi da… tot oameni îs. Diferența o face calitatea. Una e să știi să folosești metafore și alta îi să repeți cuvinte-cheie, de-alea de ai convingerea că-s indispensabile și te trimit direct în ventriculul stâng al ascultătorului. Ce metafore, frate? S-o prinde vreunul de ce vrei să zici sau te-o lua de lunatic și se duce pe apa sâmbetii bunătate de ciubuc lipit pe frunte? Ptiu! Doamne ferește!

Așa că i-am catalogat mai departe… primii sunt telurici – bine ancorați în huma patriei-mume, ceilalți sunt lunatici – cu tendințe clare de levitare spre nori… depinde de la caz la caz în ce măsură îți permiți să-ți pui mintea cu fiecare!

Acum am ales metafora ca antidot, că porția de bani și dușmani mi-au servit-o generos vecinii, la volum maxim – așa cum se ascultă rock-ul…😀

Grăiește, nu-i bai!

