Infiintarea unei Intreprinderi Individuale (concluzii)

… sau cum corectitudinea te împinge uneori să treci prin furci caudine…🙄

Jurnal de Cafenea

Doi ani mai tarziu, dupa ce am agonizat pentru reactualizarea buletinului si inregistrarea unei masini, ma aflu iar in pat cu Statul (mai stiu pe cineva in pat cu TVA-ul) pentru intocmirea legalitatilor in vederea desfasurarii unei activitati.

M-am gandit sa prezint aici drumul parcurs de mine pe la cele 12 puncte pentru infiintarea unei Intreprinderi Individuale platitoare de TVA in luna Mai a anului 2013.

Actiunea s-a petrecut in orasul Bacau dar cred ca situatia priveste toata tara. Cand traiesti lucrurile pe propria piele, incepi sa tragi concluzii. Tragand concluzii, uneori te enervezi. Dupa ce te enervezi, incepi sa cauti solutii.

Urmeaza o nota pe care am am plasat-o aici ca un fel de introducere la pasii si procedurile prin care poti deveni persoana juridica (PFA, II, AF).

Mi se pare mie sau aparatul juridic suge prea mult? Si inca nu am ajuns la nici unul din notarii care…

Vezi articol original 312 cuvinte mai mult

2 thoughts on “Infiintarea unei Intreprinderi Individuale (concluzii)

  1. Tiberiu

    Buna dimineata,
    Da, sa stii, experienta e destul de traumatizanta. Mai ales cand cineva bine intentionat de la Registrul Comertiului m-a luat intr-o serie de formulare, semnaturi, fotocopii si trimiteri la ghiseul de plata. Am fost primul la rand si a contat. In mai putin de 2 ore eram gata dar dupa mine, in jumatate de ora, erau vreo 5 care cred urmau acelasi tratament. Stii ce ce m-a tinut in viata acele cateva zile? ideea ca fac treaba asta doar o singura data. Eventual a doua oara la inchidere.

    Multumesc pentru reblog!😉

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

