Re(mediu)

Mai ieri bunul meu prieten V. îmi spunea pe un ton voit glumeț, dar lăsând să răzbată o ușoară urmă de … îngrijorare (aflu eu de era alt sentiment au ba când apare în peisaj :D) Te-ai cam lenevit… scrii rar, de parcă ți-e teamă să nu tocești tastele!

Am cârcotit, că nu se putea altfel doar! La o adică nu scriu nici la comandă, nici la kilometru! Scrisul ăsta nu-i de colea – tre’ să ai subiect, predicat și mai ales starea cuvenită! Să te bântuie un pic mai tare Duhul Inspirației, să nu-ți dea pace până nu-ți așterni gândurile pe pagină! Și nu e tot… să te pătrundă într-atât de tare evenimentul, încât după ani și ani, recitind ce ai scris, să te învăluie emoțiile cel puțin cu aceeași forță cu care te-au împins să scrii și să nu arzi cuvintele! Și tot așa…

Am recunoscut totuși în sinea mea (uite că eu măcar nu mă sfiesc să recunosc :-P) că m-am cam lăsat pe tânjeală în ultima vreme, umblând brambura prin curțile virtuale ale altora, dând buzna fără să bat în tocul ușilor deschise. Ba și mai și! Am prins gustul șterpelitului – asta fiind tot zicerea lui V.! Poate așa și este, dar mie-mi place s-o numesc altfel: promovarea intersectării cercurilor. Chestia asta cu cercul am găsit-o la Mugur și mi-a plăcut tare mult…🙂

He he… n-aveam de gând să scriu, dar mai e ceva care îmi dă ghes – repetarea obsesivă a câte unei melodii (eventual a unui pasaj din ea) în minte sau – și mai rău – cu voce tare! Ca să scap și-n același timp să o salvez și pe ea de la deformarea prin lălăială, trebuie să o îngrop undeva cumva… să-i găsesc un loc de cinste (sună mai bine decât loc de veci, nu?!😳).

Și mai scriu doar câteva cuvințele… Nu vă feriți de obsesia așezată spre cumințire aici! E tare… tare frumoasă!🙂

16 thoughts on “Re(mediu)

  1. Mugur

    1. Mulțumesc pentru aprecieri! Nu cred că merit atâta atenție!
    2. „promovarea intersectării cercurilor” Frumoasă expresie, mult mai potrivită intenției de idee din articolul meu.
    3. Șterpelitul, respectiv preluarea unei idei de pe un blog și dezvoltarea ei cu argumente proprii, nu este reprobabil, pentru că faci, de fapt, o analiză proprie a ideii, ceea ce aduce un plus informației!

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Bună să-ți fie ziua, Mugur!🙂

      Mă feresc să dezvolt ideile altora din teama de a nu altera frumusețea articolelor – prefer doar să marchez cumva impresiile de moment și să le așez cuminte la vedere. Cred că asta e una din metehnele pe care nu aș reprima-o nicicum…

      P.S. Analiza mea (proprie și subiectivă) zice că meriți atenția…😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Mugur

        Neștiind la ce se referă „șterpelitul”, am improvizat, știind că tema apare destul de des prin bloguri. Unii consideră chiar și dezvoltarea ideii ca fiind furt, pentru că le „fură” audiența. Eu, după cum am spus, am altă opinie.
        Mulțumesc din nou pentru atenția acordată! Este un gest frumos atenționarea cu privire la ceva ce ți-a plăcut.
        Cât despre analiză, toți suntem subiectivi,pentru că nu ne putem detașa complet de opiniile personale.

        Apreciază

        Răspunde
        1. bursucel Autor articol

          Eu cred că audiența nu ți-o poate fura nimeni – cei care agreează modul tău de exprimare vor reveni constant, indiferent de câte variațiuni vor fi create pe o temă/idee inițiată de tine. Apoi, e loc în blogosferă pentru toată lumea!
          Puterea “șterpelitului” am simțit-o prima dată când Cristi M. s-a gândit că uneia dintre postările mele i-ar prinde bine o “plimbare” – încă nu pot să descriu sentimentul care m-a încercat când am văzut câte persoane necunoscute, din locuri nebănuite, îmi trecuseră pragul. Mi-am zis atunci că asta e o chestie tare faină și că mi-e la îndemână să fac la fel.🙂

          Apreciază

          Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

