Alandala

Nu mi-s adepta violenței de niciun fel… zicerea bătaia e ruptă din Rai îmi pare o ironie amară – în Rai cică ești tratat cu lapte și miere, nicidecum cu pumni, palme și picioare pe unde se nimerește… Când vine vorba de violența domestică mă revolt și mă doare de parcă mi-aș lua eu corecția! Uneori e chiar indicat să nu te pui în pielea altuia…

N-am făcut nici o legătură inițial între zarva mediatică iscată de urâta pățanie prin care a trecut Alexandra Stan și gândurile culese din ceașca de cafea savurată acum două zile. Mă uit la TV doar forțată de împrejurări ce nu țin musai de mine, așa că multe evenimente trec fără să le iau în seamă…

Și totuși înmagazinez informațiile… Altminteri nu m-aș fi trezit în crucea nopții făcând slalom printre articolele legate de incidentul cu pricina. E drept, nu protagonista poveștii mi-a provocat insomnia – bufnituri de scaune trântite și două voci, confruntându-se pe octave diferite, mi-au stricat bunătate de comuniune cu Moș Ene! De parcă nu-mi erau suficiente gândurile mele să-l pună pe fugă…

N-aș fi sărit din site în site, dar nevoia mea de a înțelege ce și cum e mai puternică deseori decât oboseala… Într-un final m-am dumirit cumva – e trist când depinzi de călău. Eu așa văd lucrurile – dacă fata asta își lasă demnitatea la o parte și nu-l pune la punct pe sceleratul ăla de-a lăsat-o bătută măr în mijlocul drumului, n-o face din milă creștinească. Nu-l lasă în plata Domnului pe individ, în așteptarea pedepsei divine… Ca o ironie tristă, mi-am zis Asta-i plata pentru evadarea din videoclip!

Și-am picat iar din lac în puț! Am revenit la vechea mea dilemă – ce primează, oameni buni, Interesul material sau Sufletul?

6 thoughts on “Alandala

  1. Diana şi Dan

    Despre ce interes material vorbim ? Şi despre care suflet ? Povestea de dragoste dintre cei doi era, din ce am înţeles şi eu, de domeniul trecutului iar în materie de manager, cine-a determinat-o să nu şi-l schimbe la primele manifestări neortodoxe ale jegului ăluia ?

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Ufff, ce m-ai pus tu la treabă, Dane! Bine că n-am curățat History…

      1. Nu prea cred eu că a fost dragoste pe-acolo… mai repede parale de făcut pe spinarea ei.

      2. Aruncă și tu un ochi aici http://www.realitatea.net/marcel-prodan-s-a-purtat-la-fel-si-cu-artista-kaiia_1208185.html – pentru unii e greu să renunțe la găina care mai face din când în când câte un ou aurit (mă refer strict la interpretarea hit-ului Mr. Sexobeat, că a adus ceva bănuți, cu siguranță)

      3. Cât despre suflet… n-aș vrea să fiu în pielea ei – și bătută, și cu imaginea șifonată!

      P.S. Nu se face să închei zisele astea fără un🙂 și-o urare de zi bună! Să mai destind atmosfera cumva…😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Diana şi Dan

        No, şi dacă dragoste n-a fost, atunci a fost un simplu contract comercial. Ori ăsta se poate rupe relativ uşor. Mai ales că, atunci când a devenit deja celebră, putea uşor să se adreseze unui manager mai puternic şi mai influent – preferabil străin, care cu siguranţă i-ar fi gândit în cu totul alţi termeni cariera.
        Alexandra nu a fost în situaţia unei soţii bătută zilnic de vreun nenorocit pe care nu îl poate părăsi fiindcă are doi copii cu el şi nici nu ar avea unde să se ducă fiindcă nu are un loc care să-i fie casă. Ce naiba, măi Bursucelule ? Vorbim despre o femeie de succes care avea „n” posibilităţi de-a rezolva problema asta înainte de a se ajunge la spitalizări. Inclusiv aia, mai puţin onorabilă dar, de, scopul scuză mijloacele, de-a se „cupla” cu vreun pachet de muşchi cu suflet bun care să fie capabil să demoleze un cartier întreg pentru-a o proteja. Gen Cătălin Moroşanu, par igzamplu.
        P.S. Reîntorc caldele urări pentru o zi frumoasă. Sau măcar, reuşită.😛

        Apreciază

        Răspunde
        1. bursucel Autor articol

          Eh, de te-avea consilier pe tine, Dane, nu mai trecea prin toate astea!
          Tare mi-e că nu se consideră deloc femeie de succes, altminteri mergea până în pânzele albe să își apere drepturile…

          P.S. Mulțumesc de urări, sper să prindă… Nuș’ ce-au pus în aerul de la școală, dar vinerea asta a mea are aromă de luni.😕

          Apreciază

          Răspunde
  2. M.C.

    Ce ma enerveaza foarte tare e faptul ca, desi avem in fiecare zi stiri cu femei batute, pana nu a fost in situatia asta o persoana publica, totul a ramas la nivel de stire. Apoi deodata se face zarva. Din asta putem vedea foarte clar ce primeaza… E dezgustator ce face si ce NU face mass-media in special.

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Mass-media… și-a mai tras o felie de pâine din incidentul ăsta, nimic altceva… Fix ca babele de pe marginea șanțului care o au drept subiect de bârfă pe biata Veta cea cu un ochi vânăt și-o șuviță lipsă la numărătoare! Măcar de era un subiect gen „un om a mușcat un câine!”…😦
      Campanii împotriva violenței domestice știu că există, doar că brutalitatea nu ține cont de ele – probabil ar fi necesară o campanie de domesticire a instinctelor animalice…

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

