Dulce…

Lunea mi-i ziua cea mai urâtă puțin dragă – am repetat asta de n ori, cred, de-o știu inclusiv ăi de-o șchioapă! Toate stările mele de ca cele mai aiurea i le pun în cârcă zilei ăsteia, biata de ea…😳

Dar azi… ei, azi, printre înghițiturile de cafea și rotocoalele de fum (iar :oops:!), m-a atins un ceva atât de frumos de mi s-a întins un zâmbet maaaaare-mare!🙂

Nu știu ce fel de suflet a iscat căutarea – blog cu rouă de dimineață și dragoste – dar e musai să îi spun Mulțumesc pentru imaginea asta aparte care mi-a îndulcit ca niciodată Lunea! +🙂 …🙂

O părea o nimica toată poate – puteți să mustăciți în voie! – dar pentru mine, la ora asta, nimic altceva nu mai contează…

Și nu plec până nu vă urez și vouă Să aveți parte de o zi de Luni dulce! Altminteri cum?!😉

4 thoughts on “Dulce…

    1. bursucel Autor articol

      Nu mă consolează deloc, chiar mă întristează…
      Dă vina pe Luni… că nici iarba n-o lasă să crească…
      Măcar bine că ți-a plăcut melodia… eh, cui Dumnezeu nu i-ar plăcea așa ceva?

      Seară frumoasă, Oana!🙂

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

