29 thoughts on “Miercurea fără cuvinte

            1. bursucel Autor articol

              Da, da… momente numai unu’ și unu’!😎
              (se vede c-ai dat bac-ul pe vremea când bătea vântu’ prin buzunare! :wink:)

              Apreciază

            2. bursucel Autor articol

              Corect❗
              💡 Alimentația îi de vină – s-au înălțat copiii ăștia de-au ajuns cu capul în nori!😀

              Apreciază

    1. bursucel Autor articol

      Offf, ce Bursucel nătâng sunt!
      Tu gândești profund și mie îmi zbârnâie în minte reclama aia veche la Adidas Torsion…😳

      Apreciază

      Răspunde
        1. bursucel Autor articol

          Eu am ce am cu bezmeticii ăștia de copiluți, că tare-s duși cu sorcova uneori – patru ani trag mâța de coadă și când vine un examen serios e tragedie! Se duc la școală ca teleghidați și-i beznă când îi întrebi care e scopul căii bătute… Unul îmi spunea zilele trecute Cu puțin noroc trec și de asta!…
          Pisici, ar trebui extinsă cultura trifoiului cu patru foi?!😀

          Apreciază

          Răspunde
  1. marianzidaru

    I nominated your wonderful blog for this award A BOUCHET OF THREE AWARDS…http://marianzidaru.wordpress.com/2013/07/04/earth-change-mz-a-fost-nominalizat-la-a-bouquet-of-three-awards/

    Apreciază

    Răspunde
        1. bursucel Autor articol

          Ei, n-o să-ntrerup șirul… cumva am conturat lista – de data asta o să folosesc premiul ca pe-o mobilizare pentru cei la început de drum în ale blogului. Zic eu că o să dea roade chestia asta…😉

          Apreciază

          Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

