Insomnia de Luni

(simplă resemnare consemnare)

Cu noaptea-n cap, Bursucelul s-a pricopsit cu-o Insomnie cruntă… A stat el și-a socotit că de la 4,30 până la ora programată pentru deșteptarea de zi cu zi ar fi 3 ceasuri pe degete – urâtă treabă! Că de-ar fi numărat oi să adoarmă, sigur ar fi pățit mare rușine – măcar de nu era plasat la nici 5 minute de chestia aia de se numește pompos loc de muncă, putea să dea vina pe traficul infernal din jungla de se cheamă București. Ghinion! Așa că a purces la a-și face fiertura ceea de-i zice cafea și a cotrobăi prin laptop după un film, dar nu unul oarecare – Patul lui Procust. Planul era clar – împletit la puloverul cât pentru 11 cocori (promis, adică datorie curată!) și văzut film. Simplu…

Consemnez că preț de 4 cafele (consumate cu stoicism fără pic de tutun, doar cu răbdare) năpăstuitul Bursucel a trecut prin stări de l-au bulversat complet, bietul de el – a fost, pe rând:

Romantic – provocat de Valsul lui Eugen Doga

Dănțuitor – stârnit făr’ de drept de apel de tangourile din Patul lui Procust…

și

Înciudat – asta nu mai pot spune de ce, că-i secretos nevoie-mare!

(Eu mă risc să zic totuși… cred că-i e ciudă pentru că e Luni – știu că detestă într-atât de tare ziua asta, încât ar fi în stare să văduvească săptămâna de ea… Slavă Domnului că nu se petrec chiar toate după mintea Bursucelului ăsta zănatic! :razz:)

39 thoughts on “Insomnia de Luni

  1. M.C.

    Mama ei de zi! Oare daca-i schimbam denumirea, devine mai atragatoare?😆
    Iar Bursucelul merita cu prisosinta o medalie daca a baut 4 cafele fara tutun😯

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Da, da… să-i schimbăm denumirea, că poate i se dă peste cap și programul!😆

      P.S. Eu zic să nu-i dăm medalie, că la prima oră, de cum a ajuns la birou, a rugat-o frumos pe Femeia de serviciu să dea o fugă la Non-stop-ul de peste drum de Benzinărie să-i procure iarba ceea!👿

      Apreciază

      Răspunde
  2. Mugur

    Știi că mi-ai dat o idee? Hai să nu mai cumpărăm iarba, să așteptăm până vine singură la noi! Crezi că scăpăm de viciu?
    Ce a mai rămas din ziua de luni, să-ți fie ca o zi de… Stai că nu știu ce zi iubești cel mai mult!

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Cică nu merge cu așteptatul – a verificat dis-de-dimineață pe blana-i personală Bursucelul. Preț de 3 ceasuri numărate, mai-mai cu lacrimi cât pumnul de obidă. Nu vine singurică iarba ceea…😉
      Așa că ori renunți la dânsa cu bună știință, ori faci efortul deplasării în spațiu după ea…😉

      Apreciază

      Răspunde
            1. bursucel Autor articol

              Hmmm… nu refuză ea decât dacă îi e peste putință… sau dacă e rugămintea abia auzită – asta cred că de teamă să nu facă vreo boacănă.

              Apreciază

            2. Mugur

              Eh! Ba n-are bagheta, ba clopoțelul a răgușit,
              Ba-i este vocea dată la ascuțit!
              Uneori cuvintele sunt la plimbare…
              Alteori, habar nu are!
              Dacă m-aude, mă desființează!

              Apreciază

            3. bursucel Autor articol

              Hiiii… se coteșteeee?
              (Nu te-aude, că-s pereții-nalți aici și nici nu te desființează, că n-are așa suflet :wink:)

              Apreciază

            4. Mugur

              Am glumit cu ea, a glumit cu mine, glumesc cu tine!
              Nu te supăra! N-am făcut decât să continui glumele făcute cu LaFee! Ador să pot zâmbi, uneori, chiar dacă sunt supărat! Azi sunt puțin supărat, dar sper să-mi treacă!

              Apreciază

            5. bursucel Autor articol

              Știu că ai glumit… fără glume cred că nu știu ce ne-am face.🙂
              Scrie! Fă haz de necaz cu supărarea ta, dar nu o lăsa să te copleșească! Dacă e o chestie materială – vei vedea că o să depășești momentul… dacă e de suflet – amintește-ți că oamenii nu sunt perfecți și că deseori uită cât de ușor e să provoace rău.

              Apreciază

  3. Pingback: Mulţumiri. Şi dor. | Gară pentru doi

  4. Pingback: “Împreună, pentru o zi de mâine mai frumoasă“. | La Fée Blanche

  5. La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur

    Să îți spun un secret!
    În timpul școlii, mereu adorm greu în noaptea de duminică spre luni…

    Mi-a rămas asta de pe când eram elevă și mi-era să nu întârzii… Aveam ore de la 7, liceul meu era tocmai în centrul orașului și, cum era prin anii aceia groaznici de criză comunistă, nu circulau autobuzele… Mergeam zilnic pe jos, cam 10 km, chiar și pe gerurile cele mai mari…

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      … și mergeai cu drag la școală… și nu te bătea gândul să tragi chiulul…
      Eu am insomniile astea cadou mai recent… oi scăpa poate de ele odată și odată. Zic și eu, că speranță parcă nu vreau s-o sugrum cu una, cu două…

      Apreciază

      Răspunde
      1. La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur

        Mergeam cu drag, învățam cu drag, iar notele mari sau mai puțin mari erau ale mele, nu date, ci luate după cât învățam!
        Când voi putea, îți voi ține de urât! doar să îmi spui… Uneori iau calmante puternice și nu pot dormi… Sau așa făceam până de curând… De la 1 iunie nu am mai luat calmantele puternice…

        Apreciază

        Răspunde
        1. Bursucel Autor articol

          Doamne, cât de urâcioase-mi sunt pastilele!
          De fiecare dată când nu reușesc să adorm îmi amintesc de o perioadă de vreo 3 luni în care mă adormea o pastilă și mă strâmb la amintirea aia…
          Lasă, lucrul de mână face minuni și scoate la lumină fel de fel de minunății, am văzut eu bine asta…🙂

          Apreciază

          Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

