Coffee Time – Black Coupe

Asta da boiereală pe mine! Coffee Time aproape de 16,00. Mi-am lungit bălăceala de mi-am înecat of-ul legat de Negruț – nu mai vine… Și nu cred o iotă dacă-mi spuneți c-a fugit în lume de mine, n-am eu față de speriat pisoii! Mai repede cred că i-a făcut de petrecanie Coafeza – n-o fi rezistat bietul de el la stors!😐

Dar nu m-a dărâmat necazul ăsta! Îi drept că tânjesc după Ghemotocul de Blană promis, dar soluții există… Și-a venit și Zâmbetul de Zile Mari! Plus dorința să lipesc un Puuup mare-mare pe mintea cui a căutat blog de pisoi portocaliu. Ah, nu doar pe minte… mi-oi zice eu Bursucel, dar încă mă simt Pisoi… 😳

Că tot veni vorba de promisiuni și datorii, mi-am zis că e vremea să le onorez, măcar pe rând. Și pentru că tot l-am scos ieri pe Dorel la interval cred că e cazul să fac lumină – n-a murit Dorel, degeaba au conspirat băieții de la Sectorul 7 și-au mimat îngropăciunea lui! În urma unor săpături pur întâmplătoare pe Facebook am aflat Secretul – Dorel a lucrat la negru la Caracal, de l-au mătrășit ăi de la Unirea! A vrut să facă, bietul de el, un bănuț în plus și de-acolo i s-a tras necazul iscat de „slaba planificare”

Dorel

Acum … tare rău îmi pare de dânsul! Să te-ngroape unii doar pentru că n-ai căscat bine ochii la clauze când ai semnat un contract, nu-i de colo… Da’ măcar mă bucur că n-a murit! (sîc! :P)

În așa condiții pot să schimb și eu ceașca de cafea – trec la a pe care scrie Virgo😉 – și iau la puricat restul de datorii.

Seară frumoasă, dragilor!🙂🙂🙂

4 thoughts on “Coffee Time – Black Coupe

  1. M.C.

    Ce ti-e si cu pisoii astia… Vizitand-o ieri pe mama care nu are oficial pisoi, am dat pitulat printre niste lemne, de un Ghemotoc de blana, replica in miniatura a Zitei. Dar cu toate rugamintile mele si cu toate bucatile de carne pe care i le-am oferit, nu am reusit s-o ademenesc la un zmotocit dragastos. Asa ca m-am lasat pagubasa.
    Eu zic sa cauti un alt Ghemotoc, sa-ti treaca doru’ , si daca o fi sa se intoarca si Negrut, ii iei pe-amandoi, ca n-o fi foc!
    Buna dimineata, draga Bursucel si-o zi de luni ca o zi de sambata sa-ti fie! Si muuulte zambete!🙂🙂🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Se pare că n-a fost să fie Negruț… probabil alt Ghemotoc îmi era destinat… Nu-i bai, știu că-mi vor fi răsplătite cumva așteptările astea cuminți.😉

      Zi cu soare blând, Morning Coffee! Și pupici, desigur!🙂

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

