Dor de Polonic

(… Mama lui de Dor!😳 …)

Polonic 2

Mi-e dor să te găsesc dimineața pe perna de alături,

Mi-e dor să-mi ciufulești părul,

Mi-e dor de privirea ta…

Polonic 1

Mi-e dor de tine, Pisoi cuminte și zăpăcit…

Nici n-ai idee cât de dor îmi e! 🙂

P.S. Trebuie musai să adaug. Musai! Nu răscoleam după pozele dragului de Polonic (plecat prea brusc la sfărșitul lui 2009) dacă nu făceam cunoștință azi cu Izzie. Ghemotocul ăsta mi-a amintit că odată, demult, am avut parte de cel mai cuminte și mai afectuos motănel adus acasă cu intenția „Îl punem pe picioare și-apoi vedem noi cui îl dăm!” Că nu l-am mai dat nicicui nu e meritul meu. Și că mi-e dor de el de fiecare dată când văd un pufos ce-i seamănă, e tot meritul Pisoiului!🙂

9 thoughts on “Dor de Polonic

  1. superduque777


    În ziua judecății
    Parra, care au făcut servicii.

    Un rege vine perpetuu
    rochie nostru muritor
    cerul va tot siguranță
    lea la urmărirea penală.
    Înainte de judecata nu va fi
    un semnal va arăta
    a pierdut strălucirea soarelui
    teren tremirà de frică.
    Mare foc coborî din cer
    ca foarte putregai sulf
    arde cu terenuri furie
    oamenii vor avea teroare foarte mare.

    Apoi, nimeni nu va avea talent
    aur, bogății, sau de argint
    ceea ce va fi de așteptare toate
    sentința să fie dat.
    Apoi vine teribil
    Fiul lui Dumnezeu cel Atotputernic
    judece viii și morții, care
    care s-au descurcat bine acolo Parra.

    În ziua judecății
    Parra, care au făcut servicii.

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Offf, mi-e dor de el, mi-e tare dor, dar e multă vreme de când e dus. Și iar Off, că am văzut numai ce și jalea Sibilei, cu tot cu traducere… și mi-s încurcată, zău, că videoclipul e frumos tare, e cu trandafiri suuuperbi… o crede omul că Polonic o fi murit numai ce… mai lipsește să-mi facă altcineva cadou o bandă neagră s-o pun pe diagonală….
      „Vinovați” de asta – și mă refer la postare acum – sunteți tu și Izzie. Uită-te bine la Polonic – cam așa colțuros e un motănel…
      Și da… Polonic i-a rămas numele, că prea torcea de fiecare dată când îi ziceam „Doamneee, ești mic cât un polonic!”🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. M.C.

    Eu tot zic sa pui mana sa adopti un… Polonic, Negrut, Pufos sau cum vrei tu decat sa oftezi atat de dor. Si vei vedea ca-l vei iubi si pe cel „nou” . Oricâţi pisicuţi vei avea, fiecare va avea „ceva-ul” lui.🙂

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

