12 thoughts on “Ok, Dream a little dream of me!

  1. M.C.

    Fainà melodie! N-am mai ascultat cam de mult timp muzica de genul asta. Acum, dupa ce am ascultat melodia asta, simt ca aveam nevoie sa mai aud astfel de muzica…

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Am dat de poză și mi-a venit în minte melodia. Mă gândeam la varianta Ella Fitzgerald – Louis Armstrong, dar… m-a prins Caro și-așa a rămas…
      Mă bucur că ți-a plăcut, așa să știi!😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. M.C.

        Mi-a placut mult! Iar imaginea ma face sa-mi doresc sa locuiesc intr-un vechi castel. E de fapt o dorinta mai veche care iese din cand in cand la suprfata gandurilor. De obicei sta scufundata la mare adancime🙂

        Apreciază

        Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Oooo… frumos loc!
      Eee… catolicii ăștia și orologiile lor – aici marca fiecare oră cu fix numărul de bătăi aferente – nu rata o bătaie!😆

      Apreciază

      Răspunde
      1. M.C.

        Si acolo era la fel. Numa’ ca la miezul zilei canta si o tentativa de melodie, tot din clopot. O melodie din cele care sunt folosite la cutiutele muzicale😀

        Apreciază

        Răspunde
        1. bursucel Autor articol

          Cred că era ceva aparte… eu dacă ascult des o melodie – e de jale… fără să vreau mă trezesc fredonând-o! Nu vrei să știi cum este!😆

          Apreciază

          Răspunde
  2. M.C.

    Ohoo, stiu foarte bine. Atat de bine ca ma dispera. Nu scap de obsesie decat dupa o zi….sau chiar doua😥 . Iar daca e sa ascult vreo melodie seara, e de neconceput sa nu fie primul lucru care sa-mi vina in minte a doua zi dimineata😆

    Apreciază

    Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Obsesiile astea muzicale…
      Acum îmi zbârnâie în urechi La la la

      A ascultat-o fiica-mea alaltăieri, că tare-i mai place melodia asta! E frumoasă, e drept…🙂
      Mă cam risc, dar sper să nu te molipsesc de La la la…😕

      Apreciază

      Răspunde
    1. bursucel Autor articol

      Oh, yes, it was a nice surprise to me this version. At first i was tempted to choose something else, but…
      I’m glad you liked it.🙂

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

