Turnir

Fair-play… Let it be!

Drumul racului

Locuim temporar în turnuri de fildeş. Cele şapte lacăte ale porţilor le descuiem zilnic, îndreptîndu-ne spre acelaşi cîmp de luptă de unde ne întoarcem pe înserat, plini de răni, de zgîrieturi şi uneori aducînd pe umăr prada de război sau purtînd în vîrful lăncii capetele adversarilor.
Viaţa noastră este un cîmp de bătălie. S-ar putea spune că există destul loc sub soare pentru toti, însă niciodată egal. Cea mai încălcată regulă a devenit fair-play-ul , asta pentru că vremurile cavalereşti au trecut demult sau poate că n-au fost decît mituri.
Important e să ştii să te menţii în şa, în galop şi buiestru , cu sabia în mîna dreapta şi scutul ţinut zdravăn cu stînga. Să ştii cînd să ataci şi să simţi momentul retragerii.
Şi mai ales, să nu fii niciodată solitar. Cavalerul Tristei Figuri n-a luptat decît cu morile de vînt.
Camarazii? De aceeaşi îndemînare, cu acelaşi caracter…

Vezi articol original 49 de cuvinte mai mult

22 thoughts on “Turnir

    1. bursucel Autor articol

      😳
      Am mâncat și mi se făcuse soooomn. Tu nu pățești niciodată rușinea asta? Decât să dorm, mai bine fac ceva util și plăcut!😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Mugur

        Iar intri în conflict cu mine, iar te trimit la culcare!
        Nu știu ce se întâmplă, dar la mine, ferestruica de notificări nu mă mai anunță când am un nou comentariu?! Trebuie mereu să accesez notificările, ca să verific!

        Apreciază

        Răspunde
          1. Mugur

            Știu că ești încăpățânată, mi-ai dovedit! Dar eu nu te alung, dar nici nu șugui, căci este și un picuț de adevăr în ceea ce-ți spun!
            N-am umblat pe acolo! Dar voi verifica.
            Mulțumesc!

            Apreciază

            Răspunde
            1. Mugur

              Bună dimineața!
              Și eu am scăpat de cele câteva ore de somn obligatoriu! Astăzi au fost ceva mai multe. Am aplicat sfatul pe care ți-l dau ție mereu cu privire la somn!
              Acum mă pregătesc să plec la serviciu.

              Apreciază

            2. bursucel Autor articol

              Bună să-ți fie ziua asta, Mugur!🙂
              E bine că te-ai odihnit – mai trebuiesc încărcate și „bateriile” astea…😉

              Apreciază

            3. Mugur

              Păi sâmbăta și duminica sunt pentru muncă! Trebuia să te odihnești pe miercuri! Dacă nici joi și vineri nu te-ai odihnit, te plâng pentru oboseala sfârșitului de săptămână!

              Apreciază

            4. bursucel Autor articol

              Am la discreție, să știi!😉
              Nici n-am cerut multe, e drept🙄 – cafea, dreptul la pufăit, acces la internet, intimintate, înțelegere când mi-s blocată în… trafic și întârzii😳

              Apreciază

Grăiește, nu-i bai!

