Și… și… și…

( Aduceri aminte cu Parfum de Zâmbet🙂 )

Uneori, oamenii din lumea virtuală sunt teribil de ciudați. Pun fel de fel de întrebări bizare, funcție de interesele pe care le manifestă, căci nici aici nu scap de Interesul poartă fesul! :mrgreen:

Alteori îmi surâde norocul și-mi scoate în cale oameni deosebiți…  Și despre asta vreau să vă scriu azi!🙂

Prin 2007 hoinăream pe internet, dar pe alte cărări. Destinațiile erau party gammon și trilulilu. Juca fata table online? Juca!😉 Doar că nu știu de ce naiba toți considerau că aia trebuia să fie numai o lume a bărbaților. Îmi învâțasem lecția pe același site, unde m-a pus naiba la începuturi să joc cu numele meu – ăl din apa de botez. Oh, da, știu – maare prostie!😳 Și cum primele două partide au semănat mai repede a chat-uială, mi-am luat nickname de băiet, Să se concentreze oaminii pi joc. Și să nu se simtă frustrați, că doar și-o luau pe coajă de la unul de-al lor.😛 Așa a apărut prima dată bursucel 111 – pare-se că la vremea respectivă mi-o luase altul înainte, așa că am acceptat varianta oferita de site.🙂

Pe trilulilu era altă mâncare de pește – oameni prietenoși tare, muzică bună, videoclipuri frumoase și haioase, o încântare! Acolo nu trebuia să mă deghizez ca să am parte de acces liniștit! Așa că intram pe ambele conturi odată când prindeam vreme, fiindcă pe atunci timpul îmi era cam limitat, dar tot mă prindea 2,00 dimineața și pe-acolo.😳 Cererile de prietenie curgeau pe trilulilu, că bursucel111 era printre ăi de posta muzică bună. Și într-o noapte, după ce trecuse binișor de 1,00 mă trezesc cu o altă cerere. Mă uit cu atenție la fețișoara din poză, mă duc pe profilul persoanei să văd de nu postează manele – profilul era nou-nouț și curat ca lacrima și m-am riscat să trimit un mesaj cu Zi repede dacă-ți plac manelele! Răspunsul a venit la ceva minute bune cu un simplu NU. Poza de profil era clar neprefăcută, într-o ipostază care ilustra graba fotografierii, așa că am apăsat butonul Accept… Și uite-așa, dintr-o joacă, a început o frumoasă prietenie în lumea asta virtuală…🙂

Cel mai fain lucru realizat într-o zi de Marți a fost să beau o Limonadă de mentă la Salt & Pepper (așa-i zice Terasei cu pricina😉 ) cu un om care timp de 6 ani a fost ba un id de messenger, ba o fotografie, ba o imagine pe webcam, ba o voce la telefon. Și peste toate astea – un prieten bun. Mi-aduc aminte că prin 2009 am vrut să-l provoc să scrie pe blog… așa că în paralel cu Bursucelul mai creasem încă unul, tot pe adresa mea de Yahoo. După care i-am scris mesaj pe mess cu parola adresei, să poată intra pe cont.👿 Singura „realizare” a constat în „pierderea” adresei de sâmbătă până lunea ce a urmat. Unde mai pui că de pe id-ul de mess am dat sfoară în țară chipurile că sunt liberă și îi invit la o vorbă, la un suc și-o prăjitură! Ete că nu-mi păsa mie de distanță, dom’le, mintenaș trebuiau s-apară de pe la București, Constanța, Brăila, ba chiar și de la Gura Humorului. Păi era eveniment mare când aveam eu zi liberă!💡 Asta-i altă poveste…

Ar fi fost și mai fain dacă pe masa asta de pe Terasă s-ar fi aflat undeva pe un colț și Fularul cel albastru… îmi amenințasem în glumă prietenul că-i fac unul și i-l trimit prin poștă…  asta e, data viitoare va fi sigur gata!

În fond, niciodată nu e prea târziu!🙂

44 thoughts on “Și… și… și…

  1. Bianca Dobrescu

    😀 ce frumos. că zici de table, eu jucam pe joci.ro dar deşi aveam visdecopil credeau că mi-s băiat :))
    eu cu blogosfera mi-am făcut prieteni prin ţară; cum merg pe undeva cum dau sfoară😀 (deşi am un amic din bv pe care mi l-am făcut pe irc; intrasem pe la 13 ani pe chat dar era un canal numai cu rockăreală şi dau de „venom” cine-i venom? am stat la taclale de atunci şi până-n iarna lui 2012 când ne-am convins că suntem reali, încă stăm la taclale şi când e să ne intersectăm ieşim la un vin fiert😀 (de obicei hoinăresc iarna, vara e prea cald, toamna-s ocupată, primăvara la fel😀 )

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Măi, tare e frumos să descoperi că nu te-ai înșelat în privința unui om. Mai ales când îl cunoști prin intermediul mediului virtual…🙂
      Așa deci – îți place rock-ul! >:D<

      Apreciază

      Răspunde
  2. M.C.

    Deci..e bun si internetul asta la ceva😆 Iar daca pune si de-o prietenie frumoasà, e si mai bine!
    Eu table jucam cu bunicul cand eram mica. Pe net cu trivia ma mai luptam pe IRC demuuult,, dar cum ma plictisesc repede, m-am lasat..
    Buna dimineata cu zambete si flori!🙂 >:D<

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      N-am jucat table până pe la vreo 20 ani!🙂
      Ziceam eu Ce mare brânză e să dai cu zarul și să muți?! Și nu pricepeam neam de ce tata, care era un tare bun jucător de șah, pierdea vremea cu aiureala aia de campionat de table de se ținea săptămânal la scara blocului…😆

      Apreciază

      Răspunde
  3. Mugur

    Mi-e dor de serile cu liliac
    Sau tei, parfum îmbatator,
    Când un prieten mă chema în parc.
    Sporovăiala noastră pe-alei,
    Ne-aduce-n lumea de fantasme
    Și de-amintiri din alte vremi.

    Bună dimineața, Bursucel!

    Apreciază

    Răspunde
            1. Adrians

              Destul de bine zic eu🙂 insa nu imi place sa joc pe net. Nu sunt fan jocuri online, imi plac cele face to face, socializare „chestii” ce nu se mai practica :))

              Ps: acum vre-o 2-3 ani o amica chiar mi-a spus „mai adi esti foarte clasic, hai si tu in pas cu moda”

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              Ufff, bine că nu ți-a zis direct că te comporți ca un moș… știu eu un caz real.😉

              Măi, pe net era fain. Caractere diferite, provocarea de a ghici tiparul omului… mi-am luat și o țeapă faină de tot.😆 Jucam table cu o tipă. Așa catalogasem după felul în care vorbea, folosea emoticoane… ehe! Trebuia să ies la aer, dar aș mai fi jucat. așa că i-am explicat că sunt o ea și nu un el, i-am dat id-ul de mess cu rugămintea ca – atunci când mai are chef de-o partidă – să-mi dea un buzz! Și uite-așa m-am căpătat cu un amic – cel mai fain bucureștean mutat în Galați!😆

              Apreciază

  4. melanie

    deci Miss B, you’re a player and/or a gambler?!…🙂

    maman(RIP) era „campiona” la table(masa în franceza, LOL!), capabila sa joace ore-ntregi, cu o prietena-colega de birou, acas’, bineînteles, seara sau în weekends-uri… culmea e ca n-am avut niciodata „chemare” pentru acest „sport”, deci sunt total si complet „pafarista”…🙂
    – – –
    o dupa-amiaza jucausa si ghidusa…🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Just a simple player.😉

      N-am mai jucat table din iarnă. Nu mai vor ăștia să joace cu mine, dar nu plâng din atâta lucru!😆

      Ei, sper să fie jucăușă după-amiaza asta și plăcută – plec în București într-un loc nou, cu treabă. fiecare plecare de genul ăsta e curată aventură pentru mine!😳

      Apreciază

      Răspunde
  5. racoltapetru6

    Wow, dragă Bursucel, nu degeaba trăiesc într-un capăt de țară și, mai ales,într-un orășel. E drept că și eu m-am minunat de internet în 2007, dar nu am reușit să-mi fac un blog până în 2011. Dar nici acum nu știu precis cu ce se mănâncă, deși sunt un băiat harnic. Aștept Capitala!

    Apreciază

    Răspunde
  6. krab607

    Bursucel, uite, mă plasez într-un moment de maximă sinceritate, pe care aici, la tine pe blog, nu-l regret. Am ajuns să ne căutăm şi din fericire să ne şi găsim în virtual pentru că, din păcate, în proximitate există o lipsă sau poate mai multe. E adevărat, aici prezentăm doar partea cea mai luminoasă, poate şi dintr-un orgoliu. Sau poate că această parte luminoasă n-am reuşit sau n-am vrut s-o descoperim sub un nume propriu şi foarte personal.
    Revenind la tonul nostru obişnuit🙂 – cu aceeaşi sinceritate, mă bucur că te-am întîlnit!🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Eu recunosc, sunt un picuț uneori Lup moralist… poate un picuț mai mult, că tot suntem la ora de sinceritate😳 – o mai cert pe fiică-mea că stă pe Cartea cu fețe (sic!) și-i zic să stea mai mult pe-afară, în lumea adevărată.
      Și eu stau pe-aici…
      Azi am evadat un pic, dar se pare că-i tare adevarat că virtualul compensează carențele realului.
      Pe de altă parte cred că e provocarea – cunoști oameni noi, cărora trebuie să le zugrăvești un portret. Mă gândeam că mi-am găsit locul perfect de joacă! Și mai ales tovarăși de joacă!😆
      P.S. Știi că plăcerea întâlnirii e de ambele părți.😉

      Apreciază

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Pfiuuu, că așa de frumos m-ai luat de dimineață la dinții gâștii! Tare frumos mi-ai mai spus tu Bună dimineața!, de era să-mi crească tensiunea și să-mi stea cafeaua-n gât…
      Galben, verde – curat semafor iese dacă-l pun și pe ăst de face fețe-fețe ca mine-acum…😳
      P.S. Bine, măi, las tastele și iau andrelele – poate-așa fac și eu ceva util pentru binele omenirii❗

      Apreciază

      Răspunde
        1. Bursucel Autor articol

          La mine încă nu se văd nici ale două sulițe, nici soarele…🙄 așa că nu se pune!
          Da-mpunsăturile👿 le-am simțit, să știi…
          Ufff, ce lumeee – acum nu mai poate omu’ să-și ia liniștit o zi liberă și să doarmă cât poftește?!

          Apreciază

          Răspunde
          1. Dan

            Împunsături n-au fost, măi fatăăă … Sau de-or fi fost, apăi îs numai de la andrele …😆 Acu nu-i vina mea că dimineața funcționezi doar cu juma de normă și că mi-ai interpretat răutăcios, ca orice bursucel înc-adormit, comentariul meu plin de drăgălășenie și dulceață.😈

            Apreciază

            Răspunde
            1. Bursucel Autor articol

              Ești tare drăgălaș și generos… deja m-am îndulcit de la atâta dulceață!🙂 Dar chiar trebuia, bre, să zici de a juma de normă? Nah, acu’ m-oi face de poveste și-n lumea virtuală, că-n a reală era deja lucru știut – Lăsați-i o oră răgaz, dați-i vreo două cafele și e ca nouă!😆

              Apreciază

  7. Pingback: Versuri, percepții și analize | Incercari

Grăiește, nu-i bai!

