Jurnalul unei femei simple – 3

(💡 via Corcodușa , la invitația Cuvântei )

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi 04.10.2013 ora 23:58

Afară … îi beznă și de data asta, am verificat. Și friiig, mama ei de vreme, de toamnă, de… ce frumos era astă-vară, ehe!😉

Mă gândesc … o să mă prindă Mâine scriind la postarea asta, așa că las gânditul și-i dau bice cu scrisul.➡

Din locurile de unde învățăm … îmi povestea prietenul meu, cel de care mă desparte încă Oceanul, că trebuie să ajungă într-un colț de Americă uitat de civilizație – într-o rezervație a indienilor… apoi, mai devreme, mi-a spus că locul ăla e de fapt Civilizația – asta e concluzia la care a ajuns de cum a dat cu ochii de Oamenii de acolo. Nu spun mai mult, că sunt sigură că nu e cazul. Învățăm din locurile simple, de la oamenii neprefăcuți… mă refer la adevăratele învățături.😎

Sunt recunoscătoare pentru … că a venit Instalatorul azi să-mi repare Caloriferul-Cascadă. Inițial zisese că nu are vreme, dar când a aflat că tocmai pe mine picase năpasta și-a rupt din timp. Zic iar Mulțumesc!🙂

Din bucătărie … vine o boare de liniște și pace – iar mă hrănesc bucătarii de la cantină…😳

Cu ce sunt îmbrăcată … pfiuuu… iar am blugii pe mine – de data asta cei negri, doar hanoracul e același. Nu mă pot dezlipi de el, că tare-i plăcută atingerea lui. Unde mai pui că e indicat să-l port – Luminosul încă nu face față frigului iscat de ploaia ce mi-a răcit pereții cu lacrimile ei de crocodil.👿

Citesc … Ordinul 3055/2009, actualizat, cosmetizat… nu vi-l recomand, mai bine v-ați plictisi cu o poveste siropoasă de-a nu spun cărei romanciere:mrgreen:

Ceea ce aștept (sper) … să termin naibii odată cu verificările, că zici că e cascadă – nu pun una la punct și dau peste altă goangă! Zici că e Conspirația Pseudo-Contabililor în lupta de eradicare a Bursucelului…💡 Dar nu mă dau bătută, neam!😛

Ce mai meșteresc … colorez excel-uri în nuanțe de frez, verde crud, galben… tocesc creioanele, adnotând pe ciorne… Unde  – Doamne, iartă-mă, că am tendința să folosesc prea des o expresie neortodoxă! – o fi creația?!😳

Ascult … Lily Allen cu-al ei Not fair… n-o am în playlist, dar mi-am permis să o iau în dar de la Dan🙂

Unul dintre lucrurile mele preferate … să visez chestii frumoase. Dar revin rapid cu picioarele pe pământ… Păcat, e tare frumos cu capul în nori

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii … mâine iar merg la birou – no comment, iar duminică e Sărbătoare – vine fiică-mea și mi-aș lua-o rău de tot de-aș îndrăzni să nu-i acord atenție tocmai în prima zi de sosire. Probabil o să gătesc iar!🙂

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Linia Orizontului și Albastru… Pozele sunt calde-călduțe și vin de la Rezervația de Indieni Navajo, situată la granița dintre patru state : New Mexico, Colorado, Utah și Arizona. Oamenii ăștia chiar produc ceva. Și mai ales respectă Natura!🙂

29 thoughts on “Jurnalul unei femei simple – 3

  1. Mugur

    Mă duce gândul către civilizația de care zicea prietenul tău… Știai că sunt fan al acestor civilizații luate în râs de mulți oameni? Primele informații le-am luat de la Karl May, care m-a făcut să iubesc tărâmurile populațiilor indigene, atât din americi cât și din arabia. Am descoperit mai multă informație decât în enciclopedii!
    Sunt bine îmbrăcat, căci „s-a dat drumul la căldură”, dar în bucătăria mea este frig, căci caloriferul meu a rămas rece la toate zâmbetele mele, la toate rugămințile! Am trening și o blăniță naturală (nu de bursucel!) în spate.
    Ascult emisiunea lui Andrei Partoș, la radio actualități, cu invitat și muzică bună! Vineri noaptea, atunci când nu dorm, de la 12 noaptea și până la 5 dimineața mă delectez cu această emisiune.
    Din locurile unde am învățat sunt anunțat că ne vom întâlni pe 19 octombrie, așa cum ne întâlnim în fiece an! Vom urca prin Bucegi, probabil pe Omu și pe Bucura. Nu știu dacă voi putea onora această întâlnire, căci treburile din Târgu Jiu s-ar putea să mă țină legat acolo.
    Planuri n-am. Dar azi fiica mea împlinește o vârstă frumoasă și va trebui să o sărbătorim!
    Nu trec prin toate punctele jurnalului, așa cum este organizat pentru femeia simplă. Eu sunt, totuși, bărbat, dar asta nu-mi dă puncte în plus, dar mă lasă pe mine să aleg ce și despre ce să scriu în jurnal!
    Și iar mă duce gândul spre populații indigene, de prin alte zări și la civilizația lor, nerecunoscută de mulți oameni, dar respectată de mine!

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      M-ai uimit, zău!🙂
      Pfiuuu, nu mai știu ce să zic…😳
      Aaaa, ba nu! Toate cele bune fiicei tale! Frumoasă este, deșteaptă mi-i clar că trebuie să fie… Așa că o să isc din gânduri bune urări de sănătare și fericire!🙂

      Apreciază

      Răspunde
          1. Mugur

            Poate. Dar nu-mi plac angajamentele legate de termene fixe, cu periodicitate. Tu m-ai inspirat și de data aceasta. Ded aici și până la a introduce un ciclu de articole, este drum de străbătut.
            Deși, poate fi o idee de a relua acest comentariu și pe blogul meu, ca răspuns la cele scrise de un bursuc zâmbăreț! Mă mai gândesc, mai este vreme până dimineață!

            Apreciază

            Răspunde
            1. Mugur

              Lucrez la citit gândurile altora, așa cum sunt și gândurile tale, în acest jurnal de femeie simplă. Chiar acum mă uitam peste comentariu, să văd ce-ai văzut la el!

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              Zi/mi tu mie – când ai făcut tu ceva de mântuială? Eeee?😉
              Încă un pic și-al tău comentariu era replică în toată regula a Jurnalului meu.🙂

              Apreciază

            3. Bursucel Autor articol

              🙂
              O să râzi – am ațipit cu capul pe birou, nu mai spun precum cine…😆
              Noapte frumoasă; Mugur! Bucură-te că ești acasă și uită zilele astea de muncă.😉

              Apreciază

  2. Dan

    Puteai s-o iei şi pe Shania Twain de-acolo. Se potrivea destul de bine cu postarea că ta’xu, şi primul şi cel de-al doilea, erau stră-stră-nepoţi de indieni. Indieni care, prin bunăvoinţa americanilor -ce oameni milostivi ce suflete alese…, că uite, dom’le, deşi puteau, nu i-au hăcuit chiar pe toţi, trăiau fericiţi în ţarcurile puse la dispoziţie cu generozitate de coloniştii civilizatori.
    be) măi, Buruscel, dar tu chiar eşti chinuită rău…😦 Cu ce pisici ai greşit aşa rău în faţa Divinităţii de ţi-a hărăzit aşe job de cacao ?

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Bună dimineața, Dane! Iar decalez cursul firesc al zilei, cred că ăsta ar fi unul din păcatele pe care mi le contabilizează Doamne-Doamne…😳
      Uite, că tot vorbeam de galben și albastru, și de Shania Twain – asta-i melodia pe care o ascult mereu cu drag și-o așez la loc de cinste, că merită!😉

      Îmi plac cuvintele, îmi place atitudinea…
      Hai să zic ceva la be)-ul tău – nu prea mă sperie provocările, cred că de-aici mi se trage beleaua. Contabilitatea e frumoasă, nu e job-ul de vină, ci oamenii de-l îmbrățișează fără să știe cum și cu ce se mănâncă. E ca-n bucătărie – dacă faci mâncarea cu drag, te lingi pe degete apoi, dacă nu… tre să vină careva s-o dreagă, că-i păcat de ingrediente… Partea aiurea la contabilitate e că se schimbă rețetele peste noapte și dacă nu ai Cartea de bucate ești ca și ars! Te taxează Consumatorul de nu te vezi! Că abia așteaptă să guste și să se strâmbe, ba să-ți mai ceară și despăgubiri pentru indigestie!😉
      Termin cafeaua și trag o fugă la birou, că-i la cinci minuțele distanță de mine doar!😆

      Apreciază

      Răspunde
  3. M.C.

    Ce n-aş da eu să pot locui într-o rezervaţie de indieni! Sunt fascinată de cultura si de modul lor de viaţă, iar respectul pentru natură e un punct (sau o mie de puncte) în plus.
    Să ai o sâmbătă uşoară iar duminica să-ţi fie veselă şi zâmbăreaţă şi nici nu cred ca ar putea fi altfel cu o astfel de vizita pe capul tău🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Să știi că-mi face și mie cu ochiul ideea de a trăi departe de mizeriile vieții printre civilizații ăștia… traiul ăla patriarhal e așa de tihnit, iar oamenii de/acolo sunt mult mai frumoși…🙂
      Iar m-am trezit târziu și mi-am cam dat un pic planurile peste cap, dar reglez imediat…
      Cât despre vizită, ehe, o să-mi am frumoasa lândă mine de-acum, c-au început deja cursurile universitare. Sper să reedităm vremurile când eram de nedespărțit, că tare mi-e dor de ea.🙂

      Apreciază

      Răspunde
  4. Aliosa

    @ Buna dimineata
    ” Bursucel neastamparat ” !
    Face ce faci si faci lumea sa zambeasca !
    WorPress m-a anuntat la prima sorbitura de cafea rece si amara ca,
    iar ai publicat un NOU ARTICOL !
    Iar mana mi-a luat-o inaintea creierului si a si dat din reflex click pe mesajul tau ……………………..
    Ai spus atat de multe lucruri despre cele ce gandesti caci, de teama sa nu uit sa comentez punctual ceva, voi spune doar atat :
    – Esti provocator de sincera …………..
    Nu te cert pentru asta caci nu am nici un drept ci, dimpotriva, te felicit !
    Tocmai de aceea mana mi-a luat-o inaintea creierului si m-a condus la tine ! In loc de alte comentarii, daca nu-i cu suparare,voi posta
    niste ZICERI sau cum vrei sa le CATALOGHEZI, primite prin Yahoo! Mail de la un bun prieten care s-a gandit doar la mine dar nu a specificat daca le pot redirectiona sau nu si altor persoane.
    Aceste ZICERI ar putea fi decretate ca niste legi ……………
    dar nu ale lui MURPHY………………..

    *AM ÎMBĂTRANIT FRATILOR… SUNETELE PE CARE LE FĂCEAM ÎNAINTE ÎN
    TIMPUL SEXULUI, LE FAC ACUM CÂND MĂ DAU JOS DIN PAT.

    *CULMEA CASNICIEI: LA A TREIA NEVASTA SA AI ACEEASI AMANTA…

    *PLANURILE CARE NU CORESPUND POSIBILITATILOR TALE FINANCIARE,
    INTELECTUALE ŞI FIZICE, SE NUMESC VISE.

    *CÂND DUMNEZEU A CREAT CÃSÃTORIA, I-A PROMIS FEMEII, CÃ VA GÃSI UN
    BÃRBAT IDEAL, ÎN ORICE COLT AL PÃMÂNTULUI. DUPÃ ACEEA, DUMNEZEU A
    FÃCUT PÃMÂNTUL… ROTUND.

    *DRAGA MOS CRACIUN, ACUM, CA NU MAI AI NEVOIE DE EA, POTI SA-MI DAI MIE
    LISTA CU FETELE RELE?

    *CUM ARATĂ DIAVOLUL?- CÂTEODATĂ ATÂT DE BINE, ÎNCÂT ÎL CERI DE
    NEVASTA.

    *CE ESTE IMPOTENTA? FENOMENUL CARE APARE CAND FORTA DE ATRACTIE A
    PAMANTULUI ESTE MAI MARE DECAT FORTA DE ATRACTIE A FEMEII.

    *MATRIMONIALE: FEMEIE FRUMOASA FĂRĂ OBICEIURILE PROASTE: NU FUMEZ, NU
    CONSUM ALCOOL, NU LUCREZ…

    *RIMELUL DE LA MAX FACTOR CREEAZĂ IMPRESIA CA GENELE SUNT DE TREI ORI
    MAI LUNGI. *CRED CA MAX FACTOR AR TREBUI SA FACA SI PREZERVATIVE…

    *AVEAM TOT CE SI-AR DORI UN BĂRBAT… UN APARTAMENT SPLENDID, O
    MASINĂ SPORT, MOTOCICLETĂ, O FEMEIE CARE MĂ IUBEA CU TOATĂ FIINTA
    EI… ACUM, S-AU DUS TOATE. A AFLAT NEVASTĂ-MEA.

    *BĂRBATUL VANEAZA FEMEIA, PÂNĂ CÂND EA ÎL PRINDE.

    *MA INTREB, NOI, ASTIA MAI LENESI… MERGEM IN RAI SAU VINE CINEVA DUPA
    NOI?

    *PE INTERNET ESTE CA SI LA COSTINESTI: TOTI BARBATII SUNT BURLACI!

    *DACA VRETI SA AFLATI DEFECTELE UNEI FEMEI, LAUDATI-O IN FATA
    PRIETENELOR!

    *DACA TI SE PARE CA PATRIA TA TE IGNORA, INCEARCA, MACAR ODATA, SA NU
    PLATESTI TAXELE…

    *CA TRECE TINERETEA, NU-I MARE SCOFALA… PROBLEMA E CA TRECE SI
    BATRANETEA.

    *FEMEIA ESTE CA UN FOTBALIST. STA INTINSA SI GEME, IAR TU TE GANDESTI
    DACA SIMULEAZA SAU NU.

    *CASATORIA – SINGURUL JOC DE NOROC BINECUVANTAT DE BISERICA!

    *DACA ESTE A PATRA ZI LA RAND CAND N-AI CHEF DE MUNCA, INSEAMNA CA
    MAINE ESTE VINERI.

    *DACĂ BĂIATUL CU CARE AI IEŞIT LA PRIMA ÎNTÂLNIRE A MEMORAT
    CULOAREA OCHILOR TĂI, ÎNSEAMNĂ CĂ AI SÂNII PREA MICI!

    *SA NU FACI NIMIC E TARE GREU…NU STII CAND TREBUIE SA TE OPRESTI!!!

    *BĂRBAŢII CARE ZIC CĂ LOCUL FEMEII E LA BUCĂTĂRIE PUR ŞI SIMPLU NU
    ŞTIU CE SĂ FACĂ CU EA ÎN DORMITOR!

    *BEŢI SUC DE FRUCTE! SUCUL DE FRUCTE ÎNSEAMNĂ ENERGIE. ENERGIA
    ÎNSEAMNĂ SPORT. SPORTUL ÎNSEAMNĂ PUTERE. PUTEREA ÎNSEAMNĂ BANI.
    BANII ÎNSEAMNĂ FEMEI. FEMEIA ÎNSEAMNĂ NECAZURI… MAI BINE BEŢI
    APĂ.

    *A TE MĂRITA CU UN BĂRBAT DIVORŢAT ESTE O DATORIE ECOLOGICĂ. ÎNTR-O
    LUME ÎN CARE SUNT MAI MULTE FEMEI DECÂT BĂRBAŢI, BĂRBAŢII
    TREBUIESC NEAPĂRAT FOLOSIŢI DE MAI MULTE ORI…

    *NU LUA VIATA PREA IN SERIOS! ORICUM, NU SCAPI TEAFAR DIN EA.

    *NU FACETI ACEEASI GRESEALA DE DOUA ORI, SUNT ATAT DE MULTE GRESELI NOI
    DE FACUT! „.

    Daca aceste ” ziceri” te deranjeaza sau pun in pericol DIALOGUL NOSTRU VIRTUAL, sterge-le si uita ca le-ai citit !
    Mie mi s-au parut interesante si esti singura bloggera careia i le voi redirectiona .
    De ce ?
    Pentru ca imi place
    SINCERITATEA si LEJERITATEA exprimarii tale !
    O sambata frumoasa si-o duminica minunata !
    Cu drag,
    Aliosa.

    Apreciază

    Răspunde
  5. racoltapetru6

    Ca de obicei te-a prins ziua de mâine aplecată deasupra tastelor. Ceea ce pe mine mă fericește, fiindcă primul articol pe care-l citesc dimineața este al tău. E pastila ce mă revigorează și pentru care îți sunt recunoscător.🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      🙂 E ca un cerc, Petru… Eu zâmbesc, voi zâmbiți și-mi sporiți bucuria… și tot așa… De v-aș ști încruntați, nu mi-aș mai găsi rostul în lumea asta, fiindcă ar lipsi culoarea. Nu-mi place gri-ul neam!🙂

      Apreciază

      Răspunde
  6. Andreotti

    Femeie frumoasă, Bursucelule…de-ți place atât de mult chestia cu capul în nori, rogu-te, fă-ți timp mai mult pentru asta, printre celelalte preferințe. Mi-ar prinde bine o prietenă de suflet, acolo…sus, printre nori!!:))
    Tot la birou sunt și eu:( – din spirit de solidaritate!😀
    Cum mâine -nu am nicio fiică să mă viziteze – cât de sărbătoare o fi, probabil că tot biroul mă mănâncă.
    Nu-i nimic. Promit că luni sunt ZEN – doar cu capul în nori – la recuperare!

    Țucu-te-aș cu mult drag :*

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Țoc-țoc și eu! Tot cu drag, știi tu asta! :*
      Mama lui de spirit de solidaritate – mai bine te știam cu capul în nori, că tare-i bine pe-acolo!🙂
      Birou… cumpărături… n-am simțit c-a fost sâmbătă, ci doar o replică a unei zile oarecare din săptămână. Dar nu-i bai, că recuperez și eu cândva. (Vezi cum dă optimismul pe dinafară la ora asta? :wink:)

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

