Jurnalul unei femei simple – 5

(💡 via Corcodușa , la invitația Cuvântei )

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi 19.10.2013 ora 02:15

Afară … e hărmălaie – au vecinii limbarniță și chicotesc de zor. E chiar plăcut, se pare!😉

Mă gândesc … daaa, mereu mă gândesc! Gurile rele spun că prea mult! Mai nou mă gândesc că poate gânditul ăsta în exces dăunează…😐

Din locurile de unde învățăm … din prostiile altora, asta dacă ne batem un picuț căpșorul…➡

Sunt recunoscătoare pentru … zâmbet azi. Cred că din cauza lui mă-ndrăgește lumea.🙂

Din bucătărie … ei, dacă scriam ieri, povesteam de pastele cu ton… azi e doar tăcere.😳

Cu ce sunt îmbrăcată … tot în pijamalele-alea de tura trecută… Eee, data viitoare promit să îmbrac una din rochiile office de mi le-a adus tot fiică-mea! Hmmm, până la urmă contează au ba zicerea Nu haina face pe om ?!😕

Citesc … minunata documentație contabilicească, restul e istorie – și-mi mai citește fiică-mea din Drept Civil Acum mă bușește râsul la gândul că mi se citesc drepturile!😆

Ceea ce aștept (sper) … Liniște și Timp pentru mine. Mai nou am auzit că cer prea mult. Lumea asta…🙄

Ce mai meșteresc nimic… nimic era valabil pentru ora 22 și-un pic… La ora asta pot să spun că am făcut și eu ceva util – slavă Domnului! – husa pentru scaunul de birou și cea pentru pernuța pe care stau acum. Măcar așa să fiu la înălțime, deh!💡

Ascult … radio swiss pop. La muncă deja l-am implementat, detronând radio romantic, fără comentarii din partea colegelor. Acasă se schimbă povestea și mi-am luat căștile. He he… acum rulează Time after time…🙂

Unul dintre lucrurile mele preferate … să-mi beau Cafeaua în liniște dimineața, privind Verdele.😎

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii mâine azi onorez biroul cu prezența iar… în rest, urmez sfatul doctorului😉, pe principiul Niciodată nu se știe de unde sare iepurele❗

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Rod Stewart numai ce mi-a cântat She makes me happy și mi-am zis că nu se face să vă las fără urare – deci…

Să vă aducă ziua asta lângă persoana care vă face să zâmbiți!🙂

38 thoughts on “Jurnalul unei femei simple – 5

  1. Mugur

    Târziu apărută pe faleză, te guduri că-ți citește cineva drepturile…Vezi că acolo s-ar putea să nu fie citite celor ce ajung… în rai! Iar raiul este aici, pe pământ, alături de noi!
    Te-am așteptat prea mult, așa că ti-am luat-o înainte cu răspunsul, direct la mine-n ogradă!

    Apreciază

    Răspunde
            1. Bursucel Autor articol

              O fi din vecini, mai știi?! Sau o fi venit doar să mă salute poate… E simpatic și de trabă, să știi! Nu hămăitor precum ăștia de peste drum de mine!😉

              Apreciază

    1. Bursucel Autor articol

      Ei, pentru mine încă nu se poate aplica urarea… dar știi cum se zice – din suflet urezi cu drag ce-ți dorești tu cel mai tare…😉
      Mulțumesc; Alioșa… să-ți fie duminica frumoasă ca o floare de cireș!🙂

      Apreciază

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      1. E simplu cu radio swiss pop – se poate asculta online. Și ai de unde alege, crede-mă.😉
      2. La capitolul Drepturi… deja am dreptul cu țârâita la stick-ul de internet. Cred că ar trebui să-mi extind cunoștințele în domeniul IT…🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. Pingback: Jurnalul unei zile oarecare (1) | Hipertensiv

  3. M.C.

    Stiu cum e cu gânditul în exces, dar mă gândesc că decât deloc, mai bine prea mult😆
    Dacă adaug şi zâmbet în exces se compensează😀
    Exces de zâmbete să ai şi tu la sfârşitul ăsta de săptămână; măcar duminică🙂

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      .. dreptu-i tot ce spui, Morning Coffee. Prefer să gândesc și să zâmbesc în exces – asta să-mi fie pierderea…😉
      Îți mulțumesc de urări… și-ți trimit și eu gânduri bune și zâmbete, că am din belșug!🙂

      Apreciază

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Se zice că nu degeaba îmbrățișăm o meserie la un moment dat… dar e musai să zic – a fost o vreme când profesorii mă sfătuiau să dau admintere la ASE. Ei, pe-atunci negam vehement că mi s-ar potrivi cariera asta. Acum dau dreptate zicerii Ce ți-e scris, în frunte ți-e pus…😉

      Apreciază

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Dumnezeu mai știe, Dane, după ce fus orar mai funcționez și eu… cert e că am darul de a da peste cap ceasurile, de orice tip ar fi ele!😳
      Hmmm… tot octombrie e și la mine, mama ei de treabă!🙄

      Apreciază

      Răspunde
  4. Ileana

    Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

    Apreciază

    Răspunde
  5. mdsimina

    Și unul din lucrurile mele preferate e să-mi beau cafeaua linistita, undeva înconjurată de muzică tot la fel de liniștită. Însă trebe să profit de diminețile astea, că peste o bucată de vreme o să trebuiască să împart diminețile cu el, și nu cu liniștea.

    Apreciază

    Răspunde
      1. mdsimina

        Nu e chiar atat de rea, dar eu sunt o persoana care, daca asa e obisnuita, asa face pana cand ea singura crede ca se poate si altfel. nu-mi place sa stiu ca trebuie sa fac ceva pentru ca asa trebuie.. as vrea sa o fac pt ca asa vreau. sper sa mi se schimbe viziunea asta de dimineata linistita, si sa fie el mai dulce decat muzica mea :)) cam asa ar si trebui

        Apreciază

        Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

